آخر هفته از تلویزیون ببینید،

زندگی خصوصی امیر،شهرداغ، جزیره...

فیلم های سینمایی و تلویزیونی «پرواز فونیکس»،«زندگی خصوصی امیر»،«من و پسر»،«دردهای فانتومی»،« فرزندان افتخار»،«سیزده سردار قهرمان»،«سنگین وزن ها»،«شهر داغ»،«راه افتخار»،«بدرود بناپارت»،« ظرفیت نقصان یافته»،«جزیره»،«حق السکوت» و«گنج خانه سفید» پنجشنبه و جمعـه 28 و 29 بهمن ماه ازشبکه هـای یک ، دو، سه ، چهار، تهـران و سیمای استان ها پـخش می‌شـود.
کد خبر: ۳۸۵۹۹۲

شبکه یک

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی سیما ، فیلم سینمایی « پرواز فونیکس » ساخته رابرت آلد ریچ درسال 1965 آمریکا ، پنجشنبه 28 بهمن ساعت 22 ازشبکه یک سیما پخش می شود.

دراین فیلم با بازی جیمزاستوارت و پیتر فینچ می بینیم : " فرانک" خلبان کهنه کاری است که در شرکت نفت مسئول پروازیک منطقه نفتی در دل کویرمی باشد. هواپیمایی که اوبا آن پرواز می کند، بسیارکهنه و قدیمی است و اوبا توجه به تجربه و مهارت خود قادربه اداره پروازهایش می باشد. تااینکه دریکی ازسفرها، هواپیمای قدیمی با طوفان شن مواجه شده و ازکارمی افتد.

فیلم تلویزیونی« زندگی خصوصی امیر »به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری و نویسندگی سعید دولتخوانی جمعه 29 بهمن ساعت 16 ازشبکه یک سیما پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم با بازی یکتا ناصر،مهدی سلوکی ،حدیثه تهرانی، حمید رضا هدایتی، پورانداخت مهیمن ، مرتضی کاظمی ، مجید سعیدی، نیلوفر هوشمند و یزدان جمشیدی می بینیم : تنها ساعتی به برگزاری جشن عروسی « امیر و آیدا » باقی مانده است. امیربه گل فروشی می رود تا دسته گل مخصوص را تحویل گرفته و به دنبال عروس برود. اما دو مامور با در دست داشتن حکم جلب امیر، درگل فروشی حاضر شده و او را به جرم چک برگشتی بازداشت می کنند ،همه درباغ عروسی منتظرند.
ازدیگرعوامل فیلم می توان به : منشی صحنه : محسن بهاری ، دستیاراول کارگردان :سیدعلی صالحی ،عکاس :پریسا افخمی، مدیر تدارکات: آرش صالحی، مدیر برنامه ریزی: برزو نیک نژاد، طراح صحنه و لباس: آرزو غفوری، صدابردار: سید سعید احمدی، مدیر تولید: سید رسول حاتمی، تدوین : خشایار موحدیان ، موسیقی : آرش هژیرآزاد و مدیر فیلمبرداری: هادی شلالوند اشاره کرد .

شـبـکـه دو

فیلم سینمایی « من و پسر » جمعه 29 بهمن ماه ساعت 30/18ازشبکـه دو سیما پخش می شـود.

درخلاصه داستان فیلم آمده : پدرومادری پولدار فرزند خردسال خود را درخانه می گذارند و به سفرمی روند. در زمان سفرآنها با آنکه پسربچه پرستار دارد؛ اما خانه شان مورد سرقت قرار می گیرد. دزد ها که ازتاریخ سفراین پدرومادر خبرداشته اند؛ وقتی وارد خانه می شوند به سراغ گاو صندوق می روند. ازقضا دراین میان پسربچه نازپرورده وارد اتاق می شود و دزدان در حالی که ازگاو صندوق مأیوس شده اند؛ به سراغ پسربچه می روند.
دنی آیلو،الکس زاکرمن و جوپانتولیانو درفیلم سینمایی « من و پسر» محصول سال 1993 آمریکا به کارگردانی دن کارتیس وتهیه کنندگی لین لورینگ به ایفای نقش پرداختند.

فیلم سینمایی « دردهای فانتومی » به کارگردانی میتاس امسک وتهیه کنندگی هنینگ فربر جمعه 29 بهمن ماه ساعت 23 ازشبکـه دو سیما روی آنتن می رود.

داستان فیلم سینمایی « دردهای فانتومی » درمورد زندگی مارک دوچرخه سوارحرفه ای ست که در اثر تصادف یک پای او قطع می شود.مارک ازهمسرش جدا شده و سارا دخترش نیزبا مادرش زندگی می کند وگهگاه به دیدن پدرش آمده وساعاتی را با اومی گذراند. مارک تنها زندگی می کندودرزندگی خود چندان نسبت به خانواده خود احساس مسئولیت نمی کند.
فیلم سینمایی « دردهای فانتومی » بابازی تیل اسچویگر،جام پالاسک واستپ ارسج محصول سال 2009 کشورآلمان بازی کرده اند.

شـبـکـه ســه

صبح روزپنجشنبه 28 بهمن ماه ساعت 10:30 فیلم سینمایی « فرزندان افتخار» به کارگردانی گودا کریستینا ازشبکه سه سیما پخش می شود .

درخلاصه داستان فیلم خواهید دید : درسال1956 مسابقه واترپولویی بین کشورشوروی و مجارستان روی می دهد که شوروی آن مسابقه را با ناجوانمـردی برنده می شود و باعث تحریک دانشجویان مجارستان که درجنگ جهانی دوم کشـوری بی طرف بودند،می شود و مجارستان به طرفداری ازکشورلهستان برعلیه شوروی متحد می شود واین دشمنی در ورزش واترپولو نمود پیدا می کند.
فتایو ایوان ، دوبو کاتا و سانی ساندوردرفیلم سینمایی « فرزندان افتخار» محصول کشور مجارستان به ایفای نقش پرداختند.

فیلم سینمایی « سیزده سردارقهرمان» به کارگردانی چه چانگ پنجشنبه 28 بهمن ماه ساعت 16:30 ازشبکه سه سیما پخش می شود .

درخلاصه داستان فیلم خواهید دید : فرمانده کی لی یونک ، 13 نفرازسرداران خودرابرای مبارزه باراهزنی به نام خوان پای اعزام می کند و سیزدهمین سرداربه نام شیائوقوی ترین وبهترین است ورابطه دوستی خاصی با فرمانده دارد،این دوستی باعث حسادت دوتن ازسرداران می شود.
دیوید چیانگ و هان چین درفیلم سینمایی « سیزده سردارقهرمان» محصول سال 1970 کشور هنگ کنگ به ایفای نقش پرداختند.

فیلم سینمایی « سنگین وزن ها » محصول سال 2006 آلمان، پنجشنبه 28 بهمن ماه ساعت 20 ازشبکه سه سیما پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم به کارگردانی فیلیپ روت می بینیم : سنگین وزن ها یک فیلم طنز – ورزشی است که بیشترماجراهای این فیلم دریک دهکده کوهستانی آلمان اتفاق می افتد.همه جوانان این دهکده عاشق ورزش "لوژسواری" یا " بوب سواری" هستند و هرساله مسابقات محلی برگزارمی کنند، اما ازمیان این جوانان تنها قهرمان همیشگی پسری به نام "دورفلر" است. دورفلرقهرمانی بین المللی است که همه چشم ها به او دوخته شده است.

فیلم سینمایی « شهر داغ » به کارگردانی کلینت ایستوود محصول سال 2000 آمریکا 30 دقیقه بامدادروز جمعه 29 بهمن ماه ازشبکه سه سیما پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم خواهید دید : کلینت ایستوود با همکاری یک کاراگاه خصوصی که قبلا پلیس بوده و با هم رقابت می کنند. موفق می شود ،کلیه اعضای باندهای خلافکار شهر را بر سر معامله اسناد خلاف خود با هم درگیر کنند .

فیلم سینمایی « راه افتخار » به کارگردانی جیمز گارتنر جمعه 29 بهمن ماه ساعت 15/14 از شبکه سه سیما پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم می بینیم : یک مربی بسکتبال درغرب تگزاس می خواهد برای یک آموزشگاه تیمی حرفه ای درست کند و درپی بازیکن است ،ولی اکثربازیکنان دعوت او را نمی پذیرند و او ازسیاه پوستان استفاده می کند و این کار او با مخالفت زیادی روبرو می شود.
جاش لوکاس ، درک لوک و آستین نیکولزدرفیلم سینمایی « راه افتخار» محصول سال 2006 آمریکا بازی کرده اند .

شـبـکـه چـهــار

فیلم سینمایی «بدرود بناپارت» به کارگردانی یوسف چاهنی پنجشنبه 28 بهمن ماه ساعت15:30 ازشبکه چهارسیما پخش می شود .

درخلاصه داستان فیلم آمده : درسال های 1797 الی 1803 ارتش ناپلدون وارد مصر و قاهره شده ، سرزمین هایی که ازعثمانی باقی مانده است. مردم مصربه رهبری پیشوایان مذهبی خود به مبارزه علیه اشغالگران می پردازند ، سه برادرکه پدرشان نانوا است، دراین مبارزه تمام تلاش خود را برای بیرون راندن اشغالگران می کنند.
فیلم سینمایی «بدرود بناپارت» محصول سال 1985 بابازی پاتریش شیرو،مایکل پیکولی و محسن محی الدین در کشورهای مصر و فرانسه ساخته شده است .

فیلم سینمایی «ظرفیت نقصان یافته» به کارگردانی تری کی نی جمعه 29 بهمن ماه ساعت 20:30 درقالب " برنامه سینما 4 " ازشبکه چهارسیما پخش می شود .

داستان درمورد کوپراست که دراثریک ضربه مغزی دچارنقصان ظرفیت یا سندرم فراموشی است ، سعی دارد به سراغ همسرسابق و فرزندش برود تا بتواند زندگی دوباره ای را آغاز کند . کوپر به خاطر اصرارمادرش برای مراقبت از عموی پیرش که او هم دچار همین عارضه است ، به زادگاهش باز می گردد ، عموی کوپر او را از یک ثروت پنهانی آگاه می کند. آ
لن آلدا و ویرجینیا مدسن درفیلم سینمایی « ظرفیت نقصان یافته » محصول سال 2008 کشور آمریکا بازی کرده اند.

شـبـکـه تـهـران

فیلم سینمایی « جزیره» به کارگردانی گبی ایبانز 30 دقیقه بامداد روزجمعه 29 بهمن ماه از شبکـه تهران روی آنتن می رود .

داستان درمورد زنی جانورشناس و غواص است که با تنها پسرش زندگی می کند. اوبرای کاربه همراه پسرش با کشتی به طرف جزیره ای راه می افتد. در بین راه خوابش می برد و پس از بیدار شدن هر چه به دنبال پسرش می گردد ،او را نمی یابد.
النا آنایا ، بئا سی گورا و مر سوداپه درفیلم سینمایی « جزیره» محصول سال2009 اسپانیا در ژانرمعمایی ، درام و اسرارآمیزبه ایفای نقش پرداخته اند .

فیلم تلویزیونی « حق السکوت » به کارگردانی سعید سلطانی وتهیه کنندگی حمیدرضا مهدوی جمعه 29 بهمن ماه ساعت 13:30 ازشبکه تهـران پخش می شـود .

درخلاصه داستان فیلم آمده : اسماعیل به همراه سهیل وسهیلا( فرزندانش) در روستایی به دامداری در مزرعه خانم بیات مشغول است. او زندگی موفقی دارد که گذشته ای نامشخص آن را در بر گرفته،در این میان پای اصلان که از گذشته اسماعیل مطلع است، به ماجرا باز می شود وخود را دوست اسماعیل معرفی می کند. او توجه اهالی وحتی بچه های اسماعیل را به خود جلب می کند به گونه ای که برای صندوق قرض الحسنه روستا که دردست اسماعیل است، کمک جمع آوری می کند.
حسن پورشیرازی ، رضا خندان و فریبا متخصص درفیلم تلویزیونی « حق السکوت » درژانردرام وحادثه ای بازی کرده اند .

سـیـمـای اسـتـان هـا

فیلم تلویزیونی « گنج خانه سفید » به کارگردانی شاهد احمدلو جمعه 29بهمن ساعت 13:30 از سیمای استان ها پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم آمده : سه جوان برای بدست آوردن نقشه یک گنج با زحمت فراوان وارد خانه سالمندان می شوند. تا با نزدیک شدن به پیرمردی به نام دکترباستان که گمان می کند، نقشه نزد وی است ، به هدفشان برسند.
سیاوش خیرابی و داریوش اسدزاده درفیلم تلویزیونی « گنج خانه سفید » به عنوان بازیگران اصلی حضورداشتند . فیلم تلویزیونی « گنج خانه سفید » در ژانراجتماعی محصول مرکز سیما فیلم می باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها