هفته بیست و پنجم لیگ برتر

پیروزی مدعیان

بیست و پنجمین هفته از مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های انگلستان با پیروزی تیم‌های مدعی منچستریونایتد، آرسنال و چلسی آغاز شد.
کد خبر: ۳۸۳۳۰۸

به گزارش مهر، هفته بیست و پنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های انگلستان از سه شنبه شب با برگزاری چهار دیدار آغاز شد که طی آن تیم‌های منچستریونایتد، آرسنال و چلسی مقابل حریفان خود به برتری رسیدند و جدال تیم‌های وست برومویچ و ویگان نیز به نتیجه تساوی 2 بر2 انجامید.

در حساس‌ترین دیدار شب گذشته تیم فوتبال منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف آستون ویلا رفت و درحالیکه از حمایت بیش از 72 هزار تماشاگر بهره می برد، برتری 3 بریک را از آن خود کرد. برای تیم منچستریونایتد در این بازی وین رونی (1 و 45) و نمانیا ویدیچ (63) گلزنی کردند و تک گل تیم آستون ویلا نیز توسط دارن بنت در دقیقه 59 به ثمر رسید.

منچستریونایتد با پیروزی مقابل آستون ویلا 54 امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول لیگ برتر استحکام بخشید و آستون ویلا نیز با 28 امتیاز در رده سیزدهم جدول باقی ماند.

آرسنال دیگر تیم پیروز دیدارهای سه شنبه شب بود که موفق شد در ورزشگاه امارات شهر لندن شکست 2 بریک را به تیم اورتون تحمیل کند. در این بازی ابتدا تیم اورتون با گلزنی لوییز ساها در دقیقه 25 از میزبان خود پیش افتاد اما با گل‌های آندری آرشاوین (71) و لورنت کوشیلنی (76) برتری 2 بریک از آن توپچی‌های لندن شد. آرسنال با این پیروزی 49 امتیازی شد و همچنان نزدیک ترین تعقیب کننده منچستریونایتد، صدرنشین جدول رده بندی لیگ برتر باقی ماند.

دیشب همچنین تیم فوتبال چلسی موفق شد در خانه ساندرلند به برتری 4 بر2 دست یافته و جایگاه خود را در جمع مدعیان قهرمانی استحکام بخشد. برای چلسی در این دیدار خارج از خانه فرانک لمپارد (15 - پنالتی)، سولومون کالو (23)، جان تری (60) و نیکلا آنلکا (90) گل زدند و گل‌های تیم ساندرلند نیز توسط فیلیپ بردسلی (4) و کایرین ریچاردسون (26) به ثمر رسید. چلسی با این پیروزی 44 امتیازی شد و همچنان در رده چهارم جدول باقی ماند.

جدول رده بندی:

1- منچستریونایتد 54 امتیاز

2- آرسنال 49 امتیاز

3- منچسترسیتی 45 امتیاز

4- چلسی 44 امتیاز

هفته بیست و پنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های انگلستان طبق برنامه زیر پیگیری خواهد شد:


چهارشنبه -13/11/89

* بیرمنگام - منچسترسیتی

* بلکبرن - تاتنهام

* بولتون - وولورهمپتون

* فولهام - نیوکاسل

* لیورپول - استوک سیتی

* بلکپول - وستهام

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها