پوستین دوز خبر داد:

آغاز تغییرات مدیریتی در شرکت سایپا

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به آغاز تغییرات مدیریتی در این مجموعه طی یک ماه آینده گفت: سایپا نیازمند تولد دوباره است که باید در تار و پود این گروه صنعتی جاری و ساری شود.
کد خبر: ۳۳۴۸۳۲

به گزارش مهر، نعمت الله پوستین دوز شامگاه پنچشنبه در مراسم بازدید از شهرک صنعتی تبریز تاکید کرد: در این راستا سایپا در حوزه تولید محصول و موتور متحول خواهد شد و از رویکرد توسعه محوری در سرلوحه فعالیتهای این گروه قرار خواهد گرفت.

پوستین دوز تصریح کرد: در ساختار جدید سایپا دو اقدام صورت خواهد گرفت، نخست ایجاد مسئولیت برای برعهده گرفتن فرآیندهای توسعه و دوم ایجاد مسئولیت برای برعهده گرفتن طراحی محصول جدید.

وی افزود: در این راستا تغییر و تحولاتی صورت گرفته و تا یک ماه آینده برخی معاونان و مدیران سایپا جهت رسیدن به اهداف تعیین شده جابجا خواهند شد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تاکید کرد: جهت ایجاد تحولات یاد شده مرکز تحقیقات و توسعه سایپا محور برنامه ها خواهد بود و لازم است علاوه بر زنجیره تعمیر واحدهای قطعه ساز تا مرحله بازار سرمایه گذاری لازم را صورت داده و در کسب دانش فنی روز مشارکت داشته باشد.

نعمت الله پوستین دوز یکی از چالشهای پنج سال آینده سایپا را تحول در زنجیره تعمیر و تولید خودرو دانست و اضافه کرد: تعداد محصولات سایپا باید افزایش یابد. از این رو ارتقای فراوان طراحی محصول در این گروه اجتناب ناپذیر است و همین اقدام عامل مهمی در یادگیری بیشتر محسوب می شود.

وی ادامه داد: در پروژه تیبا تجارب ارزشمندی بدست آمده اما کسب یادگیری بیشتر با افزایش فراوانی طراحی محصول دست یافتنی است و باید تمام تلاشها در این جهت صورت گیرد.

پوستین دوز خودروسازان را به مربی تیم تشبیه کرد و قطعه سازان را چون بازیکنان این تیم دانست و یادآور شد: اگر خواهان تشکیل تیمی خوب و منسجم هستیم، هم مربی و هم بازیکن باید مقتدر و شایسته ظاهر شوند.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با رو به افول دانستن روند تولید پراید اظهار داشت: باید محصول جدید طراحی و مدیریت شود.

وی ادامه داد: یکی از ضعفهای صنعت خودرو کشور در بازارهای جهانی پایین بودن تنوع محصول است و در چنین شرایطی باید اذعان کنیم که خودروساز نیستیم بلکه مونتاژ کاریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها