چهره‌های از قلم افتاده

پرویز پرستویی

حضور دوباره ستاره محبوب این سال‌های سینمای ایران در تلویزیون باز هم خبرساز شده است. پرویز پرستویی اواخر دهه 60 با سریال رعنا در ذهن علاقه‌مندانش ماند و بعد از نزدیک به 2 دهه با سریال موفق زیر تیغ به کارگردانی هنرمند دوباره سر زبان‌ها افتاد.
کد خبر: ۲۹۹۱۷۵

حالا دوباره او به همراه همان تیم بازیگری و کارگردانی زیرتیغ این بار در سریالی به نام آشپزباشی به تلویزیون بازگشته است. بازگشتی که اتفاقا با همین 2 قسمت از سریالی که از او پخش شده حسابی در دل هوادارانش جا باز کرده است.

صمد مرفاوی

سناریوی 2 سال پیش سرمربیگری صمد مرفاوی در تیم استقلال دوباره برای او تکرار می‌شود. وقتی استقلال در 7 بازی پی در پی فقط 5 امتیاز گرفت شعار‌ها روی سکوها تغییر پیدا کرد و دیگر صمد مرفاوی سرمربی محبوب ابتدای فصل نبود. حتی وقتی او در برنامه نود مهمان عادل فردوسی‌پور شد و از عملکردش دفاع کرد نظرسنجی این برنامه به نفع سرمربی آبی‌ها نچرخید و بیش از 40 درصد از تماشاگران آن برنامه سرمربی استقلال را مقصر اصلی ناکامی‌های استقلال می‌دانستند. با این وجود او همچنان از حمایت مدیرعامل آبی‌ها برخوردار است.

محمدباقر قالیباف

هر چند مناقشه او با دولت بر سر مترو حالا به موضوعی تکراری بدل شده است اما صحبت‌های هفته گذشته شهردار تهران موضوع مترو و مشکلات ارگان شهرداری را با دولت دهم علنی کرد. دولت دهم از سویی خواستار پیوستن مترو به زیر مجموعه دولت است و قالیباف از سوی دیگر از عدم کمک دولت به شهرداری و مترو گلایه‌مند است. البته بحث دولت و شهرداری مربوط به دولت دهم و حتی نهم نمی‌شود و حتی زمانی که رئیس دولت کنونی در خیابان بهشت شهردار تهران بود، یعنی همیشه مترو مشکلاتی با دولت‌های بر سر کار داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها