سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد و هفتمین جشنواره دانش‌آموزان فیلمساز امشب طی مراسمی در تالار وحدت با معرفی آثار برگزیده به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۲۹۲۳۲۸

در این مراسم که با حضور سیدرمضان محسن‌پور سرپرست وزارت آموزش و پرورش و جواد شمقدری معاون سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، بیانیه هیئت داوران در بخش‌های مختلف قرائت و نتایج آن به شرح زیر اعلام شد:

در گروه فیلم‌های بلند داستانی جایزه تندیس زرین جشنواره به فیلم «پنالتی» ساخته «انسیه شاه‌حسینی» از ایران، تندیس سیمین به «قورباغه و وزغ‌ها» از فنلاند، دیپلم افتخار به «زمانی برای دوست داشتن» ساخته «ابراهیم فروزش» از ایران و جایزه ویژه هیئت داوران به «هاپت» از کشور آلمان اهدا شد.

در بخش فیلم‌های کوتاه داستانی، تندیس زرین به «آوای شامگاهی» از آلمان، تندیس سیمین به «ماهی‌گیری» از انگلیس، دیپلم افتخار به «آنتوان منزوی» از سوئد و جایزه ویژه هیئت داوران نیز به «آلزایمر» ساخته «امیرحسین ترابی» از ایران تعلق گرفت.

در گروه فیلم‌های مستند آموزشی فیلم «اسماعیلی که آمد» کاری از «فرشاد احمدی‌دستگردی» از ایران موفق به دریافت تندیس زرین شد و تندیس سیمین به فیلم «من HIV مثبت هستم» ساخته «کیوان فهیمی» از ایران و جایزه ویژه هیئت داوران به «جور دیگر دیدن» اثر «رضا مجلسی» از ایران اهدا شد.

جایزه تندیس زرین جشنواره در بخش فیلم‌های مستند به «پیتر پیر» از روسیه، تندیس سیمین به «اتاق صعود» کاری از «رضا فرهمند» از ایران، دیپلم افتخار به «هشدار حیوانات/ آلودگی هوا» از آلمان و جایزه ویژه هیئت داوران به «تات و تارد» از سوئد تعلق گرفت.

در گروه دانش‌آموزان فیلمساز، جایزه تندیس زرین در بخش انیمیشن به «مگر اینکه ما» از انگلیس، دیپلم افتخار در بخش داستانی به «زهرا» اثر «سمیرا رحیمی» از ایران، دیپلم افتخار در بخش مستند به «ملیله کاری» فیلمی از «داریوش محمدی» از ایران، دیپلم افتخار در بخش انیمیشن به «پسر مامان» از انگلیس و لوح تقدیر به فیلم‌های «بار دیگر» از «حمید پیرزادی» و «جزیره» اثر «پارسا رحمتی» از ایران اهدا شد.

در گروه فرهنگیان فیلمساز نیز تندیس زرین جشنواره به «سرزمین سرد» از «شهریار پورسیدیان» و دیپلم افتخار به فیلم «ذغال» اثر «محمدحسین پاکباز» تعلق گرفت.

فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها