همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع)

«زینب» و «مسیر عشق» به تلویزیون می‌آیند

گروه رسانه: فردا قرار است فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «زینب»، «مسیر عشق»، «بوسه باران» و «دست‌های خالی» همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع) از شبکه‌های مختلف سیما به آنتن پخش سپرده شود.
کد خبر: ۲۸۷۰۹۱

«زینب» نام فیلمی است که فردا ساعت 16 از شبکه یک پخش خواهد شد.داستان این فیلم درباره دخترجوانی به نام زینب است که درحال کامل کردن پایان‌نامه دکتری خود درباره رازکائنات درجهان هستی و رسیدن به نور و حقیقت است. او به بیماری‌ای مبتلا شده که بسرعت درحال پیشرفت است و ازعلائم اولیه آن، از دست دادن بینایی‌اش خواهد بود. روناک یونسی، پژمان بازغی و کیکاوس یاکیده درفیلم تلویزیونی « زینب » به کارگردانی علیرضا توانا بازی کرده‌اند.

شبکه 2 نیز فیلم سینمایی «مسیر عشق» را فردا ساعت 19 پخش خواهد کرد.داستان این فیلم درباره یوسف پسر بچه 10 ساله‌ای است که هنگام برگشتن از مدرسه، اتفاقی با کاروان راهیان کربلا که عازم کربلا هستند، برخورد می‌کند. او بدون هماهنگی با مدرسه و منزل به صورت مخفی وارد اتوبوس می‌شود. مریم کاظمی، صادق توکلی و سیما مطلبی در فیلم سینمایی «مسیرعشق» به کارگردانی بیژن شکری به ایفای نقش پرداختند.

همچنین شبکه 3 سیما فیلم تلویزیونی «بوسه باران» را به کارگردانی سیدمجید موسویان فردا ساعت 15/10 پخش می‌کند.در خلاصه داستان فیلم آمده: حبیب یک سالی است برای بردن تحفه‌ای برای رسم بله‌برون (رعنا) دختر مورد علاقه‌اش دستش خالی است. چون گاوی را که قرار بر فروش داشت تا هزینه بله برون را فراهم کند، دزدیده‌اند و از طرف دیگر، خواستگار متمولی برای رعنا پیدا می‌شود. کاوه مهدوی، اسماعیل خلج، نرگس محمدی و فرهاد بشارتی در فیلم تلویزیونی «بوسه باران» بازی کرده‌اند.

شبکه تهران هم فیلم سینمایی «دست‌های خالی» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی را فردا ساعت 30/13 پخش می‌کند.داستان این فیلم سینمایی، داستان حوریه است که سال‌هاست از اسارت پدرش به دست عراقی‌ها می‌گذرد. او نسبت به خروج‌های بیموقع مادرش از منزل مشکوک است و این شک با تلفن‌های ناشناسی که به اومی‌شود و در آنها از تصمیم مادر برای ارتباط با یک مرد دیگر صحبت می‌شود، افزایش می‌یابد. مسعود رایگان، محمد ساربان، زنده‌یاد خسرو شکیبایی و مریلا زارعی در فیلم سینمایی «دست‌های خالی» ایفای نقش کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها