چهارگوشه ورزش

ملی‌پوش جودو در تیم آخن آلمان

جام‌جم: وحید سرلک، ملی‌پوش وزن 60 کیلوگرم جودوی ایران در سال 2010 تیم آلمانی آخن را در بوندس‌لیگا و لیگ اروپا همراهی می‌کند.
کد خبر: ۲۸۱۰۰۸

معرفی تیم ملی وزنه‌برداری در چابکسر

جام‌جم: اعضای تیم ملی وزنه‌برداری جهت حضور در مسابقات جهانی کره جنوبی بعد از پایان اردوی سطح دریا مشخص و معرفی می‌شوند. اردوی 21 روزه چابکسر از چهارم مهر آغاز می‌شود.

کبدی از سفر هند بازماند

جام‌جم: تیم ملی کبدی که در نظر داشت پیش از حضور در سومین دوره بازی‌های آسیایی داخل سالن ویتنام عازم هندوستان شود، به دلیل آماده نشدن روادید از این سفر باز ماند.

مرحله دوم لیگ برتر دوچرخه‌سواری از مهرماه

جام‌جم: مرحله دوم رقابت‌های دوچرخه‌سواری لیگ برتر باشگاه‌های کشور به مناسبت بزرگداشت شمس تبریزی اوایل مهر در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی برگزار می‌شود.

نوروزی: حریفان جهانی‌ام را غافلگیر می‌کنم

جام‌جم: امید نوروزی، ملی‌پوش وزن دوم تیم ملی کشتی فرنگی گفت: با فاکتور ناشناخته بودنم حریفانم را در رقابت‌های جهانی دانمارک غافلگیر خواهم کرد.

وی افزود: در حال حاضر در شرایط بسیار خوبی قرار دارم و از نظر فنی مشکل خاصی ندارم و با بازیابی توان بدنی، با آمادگی کامل راهی مسابقات جهانی دانمارک می‌شوم.

دو طلای کشتی لوچو در اردوی ایران

جام‌جم: تیم کشتی لوچوی مازندران در مسابقات جهانی لیتوانی موفق به کسب 2 مدال طلا شد.

مسعود نصیری‌چناری در وزن 80 کیلوگرم و روح‌‌الله حق‌شناس در 85 کیلوگرم دو چهره طلایی ایران از این رقابت‌ها بودند.

نوشاد عالمیان از تور حرفه‌ای هند بازماند

ایسنا: نوشاد عالمیان که قرار بود یکشنبه شب به همراه علیرضا ملارجبی و محمدرضا میرالماسی به مسابقات تور حرفه‌ای پینگ‌پنگ جوانان و نوجوانان در هند اعزام شود، به دلیل عدم صدور مجوز خروج از کشور توسط اداره‌ گذرنامه از حضور در این مسابقات بازماند.

هندبال و توافق با مربی کروات

جام‌جم: رئیس فدراسیون هندبال از توافق اولیه با یک مربی کروات برای سرمربیگری تیم ملی بزرگسالان ایران خبر داد.

69 مدال به نام ورزشکاران ایران

جام‌جم: دومین دوره بازی‌های پارالمپیک آسیایی توکیو با کسب 69 مدال توسط ورزشکاران کشورمان به کار خود در ژاپن پایان داد. ورزشکارن اعزامی کشورمان در این رقابت‌ها موفق شدند 25 مدال طلا، 27 نقره و 17 برنز به‌دست آورند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها