در این پژوهش، طیف وسیعی از اطلاعات به دست آمده در بررسیهای قبلی روی دهها هزار بیمار مورد بازبینی قرار گرفت و تاثیر مصرف روزانه امگا - 3 بررسی شد.
محققان با بررسی نتایج تحقیقات اخیر تاکید کردند که مصرف روزانه امگا - 3 بسیار مفید است و مصرف آن را به بیماران قلبی توصیه کردهاند.
آنها میگویند: اکنون بهقدر کافی اطلاعات در دست داریم که طی 20 تا 30 سال تحقیق و پژوهش بدست آمدهاند و بر مزایای بدیهی و چندجانبه امگا - 3 در پیشگیری و درمان مشکلات قلبی عروقی تاکید دارند.
این محققان تصریح کردند: روغن ماهی در عین حال خطر ابتلا به تصلب شرایین، حمله قلبی، بینظمی در ضربان قلب و مرگ ناگهانی در اثر بیماری قلبی را کاهش میدهد.
آخرین تمرینهای تیم ملی فوتبال در سایه حمایت فوقالعاده مردم مکزیک
حسین کعبی: وقتی فیگو را در جام جهانی زدم....