میرزاده عشقی با دلاوری کلید می‌خورد

گروه رسانه: امیر دلاوری در نقش میرزاده عشقی در تله فیلم «مرگ یک شاعر» مقابل دوربین خواهد رفت. «مرگ یک شاعر» اپیزود اول از مجموعه 6 اپیزودی «بازیگران عصر جدید» به کارگردانی حسن هدایت و تهیه‌کنندگی محمود رضایی است که به زندگی سیاسی، ‌اجتماعی و بحران عاطفی میرزاده عشقی، شاعر و روزنامه‌نگار عصر مشروطه و در نهایت ماجرای ترور وی در سال 1303 می‌پردازد که در خانه‌اش به ضرب گلوله از پای درآمد.
کد خبر: ۲۶۴۷۴۵

علاوه بر دلاوری، بازیگرانی چون ساره بیات (کوکب)،‌ محمد ساربان (میرزاالحمدخان)،‌ علیرضا جاویدنیا (مدرس)،‌ محمد عباس‌نژاد (صفوی)،‌ علیرضا مهران (محمدتقی بهار)، امید شاپوری (میرزا حسن‌خان)،‌ مسعود لواسانی (ضارب عشقی)، محمود رضایی (مدیر گراند هتل) و برخی بازیگران محلی قزوین در این فیلم به ایفای نقش خواهند پرداخت.

گروه تولید مرگ یک شاعر این روزها در قزوین به سر می‌برند و قرار است با فراهم شدن امکانات، ‌طی یکی دو روز آینده تصویربرداری کار را آغاز کنند.

حسن هدایت علت به تعویق افتادن تصویربرداری این فیلم را برخی هماهنگی‌های اداری عنوان کرد و به سایت سیما فیلم گفت: «بعضی از گروه های قبلی که در مکان‌های متعلق به میراث فرهنگی کار کرده بودند،‌ بعضا تغییراتی را در فضای مربوطه ایجاد کرده بودند که باعث لطمه زدن به بناها شده بود. به همین جهت میراث فرهنگی قزوین از چنین اتفاق‌هایی ناراحت است و براحتی مجوز استفاده از بناها را نمی‌دهد. ما نیز به‌خاطر بی‌احتیاطی گروه‌های قبلی فیلمبرداری در چنین جاهایی لطمه‌می‌خوریم؛ چون موجب بی‌اعتمادی نهادهای دولتی و غیردولتی مرتبط شده‌اند.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها