از دور از نزدیک

کودک نمی‌فروشیم

ایسنا: پدر لاتیکا یکی از بازیگران خردسال فیلم میلیونر زاغه‌نشین خبر رسانه‌های انگلیسی زبان مبنی بر تلاش وی برای فروختن دخترش را به طور کامل رد کرد. رفیق قریشی، پدر لاتیکا به رسانه‌های هند گفت: رسانه‌های انگلیسی از تلاش من برای فروختن دخترم خبر داده بودند، این کار کثیفی است؛ من حاضر نیستم به هیچ قیمتی دختر 9 ساله‌ام را بفروشم. وی افزود: رسانه‌های انگلیسی در توضیحات خود نوشته بودند که ما قرار است دخترمان را به یک خانواده عرب بدهیم تا آنها از او سرپرستی کنند.
کد خبر: ۲۴۷۸۸۵

اکثر رسانه‌های بین‌المللی از درخواست رفیق قریشی مبنی بر دریافت 200 هزار پوند در ازای فروش دخترش به یک خانواده متمول اهل دبی خبر دادند.  رفیق قریشی، یک نجار در بمبئی هندوستان است، این پدر از کمی پولی که از فیلم نصیب دخترش شده ناراضی است، چرا که پیش از این گمان می‌کرد با دستمزد دخترش می‌تواند از زاغه‌نشینی نجات یابد.

با این حال، اصلا دوست ندارد با سپردن دختر خردسالش به یک خانواده پولدار، خانواده‌اش را دچار تغییر و بحران کند.

گلوله اتفاقا بی‌آزار

ایسنا: یک زن اهل ایالت می‌سی‌سی‌پی به طرز معجزهآسایی زنده مانده و نه خودش و نه کس دیگری هنوز هم باور نمی‌کنند که او پس از گذشتن یک گلوله از جمجمه‌اش همچنان زنده باشد و نفس بکشد.

ماموران اورژانس محلی او را درحالی یافتند که مشغول درست کردن چای بود و از جمجمه‌اش خون جاری بود.

جالب اینجاست که خود او با اورژانس تماس گرفته و ماموران را در جریان اتفاقی گذاشت که برایش روی داده بود.

این بار هم گویا مشاجره زناشویی پیش زمینه چنین اتفاقی بود؛ چراکه به گفته پلیس در بازجویی‌ها مشخص شده که گلوله حین درگیری این زن و شوهر میانسال از سلاح شکاری شلیک شده و به سر این زن اصابت کرده است.

 اما شانسی که این زن آورده این است که گلوله از وسط سرش عبور کرده و غشای مغزی او را سوراخ نکرده است.

یکی از ماموران اورژانس هم گفته: این مساله بسیار عجیب بود که این زن 47 ساله پس از اصابت گلوله و رد شدن آن درست از وسط سرش زنده مانده و حتی سرپاست!

پزشک جراح این زن نیز در مصاحبه با رسانه‌های محلی ایالت «می‌سی‌سی‌پی» گفت: من در طول طبابتم چندین مورد جراحت ناشی از اصابت گلوله را درمان کردم که برخی از مجروحان حین عمل و یا چند روز بعد جان باختند، اما این زن یک مورد غیر‌معمول بود، این زن به صورت معجزه‌آسا نجات یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها