فیلم‌های هیاهوی بچه ، نخست وزیر، خاطرات دوشنبه ، وقایع نگاری نارنینا: شاهزاده کاسپین ، از پا افتاده و نیز فیلم جنجالی میلیونر زاغه نشین به تازگی برای تلویزیون و شبکه خانگی دو بله شده است.
کد خبر: ۲۳۹۴۲۳
ماجراهای  فیلم «هیاهوی بچه» درباره زنی به نام جی‌سی  با بازی دایان کیتون و گویندگی فریبا رمضان‌پور  کارمند بسیار موفق یک شرکت بین‌المللی است. هنگامی که تمام افراد خانواده پسرعمویش فوت می‌کنند، او مجبور می‌شود سرپرستی فرزند نوزاد آنها را به عهده بگیرد. جی‌سی، کودک را به محل کار خود می‌برد، اما به دلیل مشکلاتی که پیش می‌آید، اخراج می‌شود. علیرضا باشکندی (سام شیلدر)، بیژن علی‌محمدی (پت هینگل)، همت مومی‌وند، سیمین صارمی، مریم رادپور، اسفندیار مهرتاش، مریم نوری‌درخشان، سمیه رهنمون، رضا الماسی، مجتبی شمس، شیلا آژیر، عالیه‌سادات ‌جعفری، صنم نکواقبال و نازنین یاری نیز در دوبله این فیلم حضور داشته‌اند.

«نخست‌وزیر» درباره ماجراهایی است که برای یکی از اعضای دولت ایتالیا پدید می‌آید. «خاطرات 2 دوشنبه» نیز به وقایع استثمار کارگران در یک کارخانه می‌پردازد. تعدادی از دوبلورهای این 2 اثر عبارتند از: منوچهر اسماعیلی، اکبر منانی، ناصر خاوری، مریم شیرزاد، ایرج رضایی، سعید مقدم‌منش، مهدی آرین‌نژاد، داوود باقری، شروین قطعه‌ای، امیرمحمد صمصامی و امیر عطرچی.

گذشته از این فیلم‌ها، «میلیونر زاغه‌نشین»  موفق‌ترین فیلم اسکار 2009 ‌ با سرپرستی بهرام زند برای شبکه نمایشی خانگی دوبله شد.

ماجراهای این فیلم درباره یکی از اهالی فقیر شهر بمبئی است که برای پولدار شدن در یک مسابقه تلویزیونی شرکت می‌کند. او به بیشتر پرسش‌ها پاسخ درست می‌دهد اما...

خسرو خسروشاهی (آنیل کاپور)، سعید شیخ‌زاده، افشین زی‌نوری، فریبا شاهین‌مقدم، ناهید امیریان، صادق ماهرو، امیر عطرچی، علی‌محمد اشک بوس، زهرا سوهانی از جمله دوبلورهای این فیلم هستند که اخیرا 8 جایزه اسکار را دریافت کرد.

ماجراهای «وقایع‌نگاری نارنیا: شاهزاده کاسپین» ادامه فیلم موفق «نارنیا، شیر، جادوگر و کمد لباس» است. شاهزاده کاسپین که وارث واقعی پادشاه است برای رسیدن به حق خود، از خانواده پونسی کمک می‌گیرد. این خانواده 4 نفره که در زمان حال و در لندن زندگی می‌کنند به نارنیا می‌روند و به کاسپین کمک می‌کنند تا حق خود را از عمویش بگیرد.

تعدادی از دبلورهای این فیلم 147 دقیقه‌ای عبارتند از: افشین زی‌نوری (کاسپین)، حسین عرفانی (میراز)، پرویز ربیعی (یوزل)، امیر زند (پیتر).

«از پا افتاده» درباره خانواده 3 نفره موفقی است که زندگی‌شان با ورود یک آدم‌ربا دچار بحران می‌شود. هدف این شخص ‌ با بازی پی‌یرس برازنان و گویندگی سعید مظفری ‌ فقط نابودی تدریجی زندگی آنها است.مریم شیرزاد (ماریا بلو)، افشین زی‌نوری (جرارد باتلر)، مینا حبیلی، نیلوفر حدادی، از جمله دوبلورهای این فیلم هستند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها