به‌منظور کنترل قیمتها انجام می‌شود

آغاز طرح ویژه نظارتی شب یلدا

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از اجرای طرح ویژه نظارتی شب یلدا از فردا (26 آذرماه) در سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۲۲۳۴۰۶

سید جواد تقوی در گفتگو با خبرگزاری مهر با اشاره به فرا رسیدن شب یلدا و همزمانی آن با ورود حجاج به کشور و عید غدیر خم گفت: همه ساله سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان همزمان با فرارسیدن شب یلدا طرح ویژه نظارتی را طراحی و پیاده سازی می کند که امسال نیز به دلیل همزمانی با اعیاد و ورود حجاج این طرح به صورت ویژه طراحی شده است.

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان افزود: با توجه به تقاضای بالایی که برای خرید برخی اقلام و و مواد غذایی به خصوص شیرینی، میوه و تره بار و آجیل در کشور به وجود خواهد آمد، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به تمامی سازمانهای بازرگانی استانها ابلاغ کرده تا با هماهنگی با دستگاههای مرتبط، اتحادیه ها و مجامع امور صنفی بازرسیها را به صورت قوی انجام دهند.

وی تصریح کرد: در کنار بازرسان سازمان حمایت مصرف کننده، بازرسان اتحادیه ها نیز امر نظارت و بازرسی را به صورت قوی انجام می دهند ضمن اینکه برنامه ویژه ای نیز برای تامین اقلام و موادغذایی مورد نیاز مردم در این ایام طراحی شده است تا از افزایش بی رویه قیمتها جلوگیری شود.

به گفته تقوی، طرح نظارت ویژه شب یلدا از فردا (26 آذرماه) به مدت یک هفته در سراسر کشور ادامه خواهد داشت که امید می رود نتایج خوبی داشته باشد و با برنامه ریزیهای صورت گرفته، مردم بتوانند اقلام مورد نیاز خود را به راحتی و با قیمتهای منطقی دریافت کنند.

معاون سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: مردم نیز می توانند هرگونه تخلف را با شماره تلفن 124( ستاد خبری) که به صورت شبانه روزی در خدمت آنها است اعلام کنند تا در اسرع وقت به تخلفات رسیدگی شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها