جام‌جم: نایب رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان در نشست خبری با نمایندگان رسانه‌های ارتباط جمعی درخصوص عملکرد کاروان ورزشی ایران در پارالمپیک پکن اعلام کرد؛ موفقیت ما در پکن حاصل تلاش 4 ساله و فعالیت منظم و برنامه‌ریزی شده بود. غفور کارگری با اشاره به این که طی 3 سال اخیر، 252 اردوی آمادگی و 55 اعزام برون‌مرزی در دستور کار فدراسیون قرار گرفت، درباره نحوه اهدای جوایز ورزشکاران پارالمپیکی گفت: وعده‌هایی که تاکنون به کاروان دادیم، بخشی در پکن اجرایی ‌شد و قرار است پاداش رئیس جمهوری نیز در جشن تجلیل پارالمپیکی‌ها عملی شود.
کد خبر: ۲۰۹۴۶۸

رقابت‌ 211 تیرانداز در جام دوستی‌

جام‌جم: اولین دوره مسابقه‌های تیراندازی بین‌المللی جام دوستی در 2 گروه آقایان و بانوان، روز جمعه آینده 26 مهر ماه در تهران برگزار می‌شود.در این مسابقه‌ها، 211 تیرانداز از 6 کشور حاشیه خلیج فارس در 13 رشته هدف‌های ثابت و پروازی به رقابت می‌پردازند.

والیبال بانوان ایران از صعود باز ماند

ایسنا: تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران با تحمل شکست مقابل کره جنوبی از صعود به جمع 8 تیم باز ماند. این تیم در دومین دیدار از هفتمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا با تیم سرعتی کره جنوبی روبه‌رو شد و در 3 گیم متوالی شکست خورد.

تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران امروز برای کسب عنوان هشتمی به مصاف تیم سریلانکا  می‌رود.

ایران، قهرمان کاراته بین‌المللی ترکیه شد

جام‌جم: تیم ملی کاراته ایران در حالی عنوان قهرمانی رقابت‌های بین‌‌المللی ترکیه را کسب کرد که یک کاراته‌کا از قم، ستاره این مسابقه‌ها لقب گرفت.تیم ملی کاراته بزرگسالان ایران با کسب 2 طلا، 2 نقره و 4 برنز بالاتر از ترکیه و گرجستان بر سکوی اول ایستاد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها