خبرگزاری فرانسه: لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی تیم بارسلونا اجازه ندارد در المپیک بازی کند؛ زیرا دادگاه حکمیت ورزشی رای داد باشگاه‌‌ها ملزم به آزاد کردن بازیکنان خود برای حضور در المپیک نیستند. مقر این دادگاه در شهر لوزان سوئیس است. به دنبال اعلام رای دادگاه، سپ بلاتر رئیس فیفا گفت: فیفا از این رای متاسف است، اما به آن احترام می‌گذارد. با این همه از باشگاه‌ها می‌خواهم اجازه دهند بازیکنانشان در المپیک حضور یابند.
کد خبر: ۱۹۳۵۷۸

مشعل  در شهر ممنوعه‌

شین هوا: مشعل المپیک پکن دیروز در پایان سفر 140 هزار کیلومتری خود به شهر پکن رسید و گردش آن در این شهر آغاز شد. این مشغل قرار است فردا جمعه به شهر تاریخی <ممنوعه> در پکن منتقل شود و از جاهای مهمی چون میدان مشهور <تیان آن من> عبور کند.شهر ممنوعه بخش دیوارکشی شده از پکن است که کاخ امپراتوران سابق چین در آن قرار داشت. یائومینگ، ستاره بسکتبال چین از جمله حمل‌کنندگان مشعل در پکن خواهد بود.

بازگشت جرارد

سایت لیورپول: رافائل بنیتس، سرمربی تیم لیورپول امیدوار است در کمتر از یک هفته، استیون جرارد به تمرینات تیمش بازگردد. کاپیتان تیم لیورپول از ناحیه عضله ران دچار کشیدگی شده است. به نظر می‌رسد در مسابقه انتخابی لیگ قهرمانان بین لیورپول و استاندارد لی‌یژ بلژیک، جرارد غایب باشد. بنیتس گفت: آسیب‌دیدگی جرارد شدید بوده، اما با کمک پزشک تا چند روز آینده وضع او بهبود خواهد یافت.

 رضایت ندود

گل: پاول ندود، بازیکن سرشناس تیم یوونتوس اعتقاد دارد این تیم به بازیکنان جدید بیشتری در بازار نقل و انتقالات تابستانی نیاز ندارد. ندود گفت: با چند بازیکن تازه‌ای که باشگاه به خدمت گرفته، به ترکیب خیلی خوبی رسیده‌ایم. یوونتوس ترکیبی از جوانان و باتجربه‌هاست. بنابراین ضرورتی ندارد که به بازار نقل و انتقالات برگردیم. ندود تاکید کرد که نقطه قوت یوونتوس خط حمله آن است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها