شوت - گل

توره صید باارزش پرسپولیس‌

جام‌جم: در حالی که تیم‌های استقلال، پیکان و پرسپولیس، تمایل زیادی به جذب ابراهیم توره، مهاجم تکنیکی و گلزن سنگالی داشتند، سرانجام این سرخ‌های پایتخت بودند که ظهر پنجشبه ضمن حضور در هیات فوتبال استان تهران قراردادشان با او را ثبت کردند. سرپرست استقلال طی اظهارنظری دلیل عقب ماندن این باشگاه در جذب توره را قیمت بالای 450 میلیونی وی عنوان کرد.
کد خبر: ۱۸۶۵۹۳

رحمان رضایی و عماد رضا را هم پرسپولیسی بدانید

جام‌جم: داریوش مصطفوی، مدیرعامل پرسپولیس دیروز طی گفتگوی کوتاهی به <جام‌جم> گفت: امروز (شنبه)‌ عماد رضا، مهاجم گلزن عراقی با حضور در هیات فوتبال استان تهران قراردادش را با ما ثبت خواهد کرد و در روزهای بعدی رحمان رضایی هم به تیم ما خواهد پیوست. مصطفوی دلیل استفاده از این تعداد بازیکن صاحب‌نام را نیاز باشگاه در رقابت‌های متعدد پیش‌رو در فصل بعد ذکر کرد. مدیرعامل پرسپولیس همچنین رقم بدهی این باشگاه را حدود 4 میلیارد تومان برآورد کرد.

استقلال اهواز؛ فعلا یاوری‌

جام‌جم: استقلال اهواز که حرکتی الاکلنگی را با محمود یاوری و فیروز کریمی برای سرمربیگری آغاز کرده بود، با یاوری کهنه‌کار به توافق رسید و قرارداد بست. ایسنا معتقد است اگر آبی‌های اهواز همچنان بر سر جذب نکردن بازیکنان مورد نظر یاوری اصرار کنند، هرگونه احتمالی درباره قطع‌همکاری آنها وجود خواهد داشت.

مدافع ملی پوش سایپا به پاس رفت‌

جام‌جم: مجید غلام‌نژاد، مدافع ملی‌پوش سایپا که بشدت مورد علاقه علی دایی بود، به دلیل رسیدن به سن انجام خدمت نظام‌وظیفه‌ راهی همدان شد تا با پاس این شهر به کار خود ادامه دهد.

محصص و جلالی، دستیاران روته مولر

جام‌جم: در حالی که از امروز دوره جدید کلاس‌های مربیگری حرفه‌ای فوتبال با حضور 21 مربی ایرانی و 2 مربی عرب با تدریس اریش روته مولر، مدیرفنی فدراسیون فوتبال آلمان آغاز می‌شود، مرتضی محصص و مجید جلالی به عنوان دستیاران روته مولر در این کلاس برگزیده شدند.

داوران ایرانی‌ استقلال ‌- پرسپولیس را سوت می‌زنند

ایسنا: در حالی که هنوز معلوم نیست دیدار سوپرجام باشگاه‌های ایران بین استقلال و پرسپولیس در کدام یک از روزهای هشتم یا نهم مرداد ماه برگزار شود، مسعود عنایت خبر از قضاوت این دیدار توسط داوری ایرانی داد.

یزدانی به برق شیراز بازگشت‌

جام‌جم: داریوش یزدانی، هافبک قدیمی تیم برق شیراز پس از سال‌ها دوری از این تیم و بازی در باشگاه‌های مختلف داخلی و خارجی به شیراز بازگشت و قرارداد خود با برق را در هیات فوتبال استان ثبت کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها