یک باند سرقت از طلافروشی‌ها از طریق تصاویر ضبط‌شده یک دوربین مداربسته توسط ماموران نیروی انتظامی رشت متلاشی شد. یکی از سارقان زنی 25 ساله به نام رویاست و دیگر همدستانش امیر 25 ساله و سهیلا 35 ساله نام دارند.
کد خبر: ۱۷۵۴۱۴

چهارشنبه‌

حکم اعدام قاچاقچی حرفه‌ای که تاکنون 30 بار به اتهام حمل و نگهداری مواد مخدر محاکمه شده است، از سوی دیوان عالی کشور تایید شد. رئیس شعبه اول دادگاه انقلاب کرج پیش از این احمد را به دلیل سوابق متعدد کیفری مفسد فی‌الارض شناخته بود.

پیکر مرد سالمند 65 ساله که هنگام کوهنوردی به دره عمیقی سقوط کرده بود، با تلاش ماموران آتش‌نشانی بیرون کشیده شد.

یک باند سرقت از طلافروشی‌ها از طریق تصاویر ضبط‌شده یک دوربین مداربسته توسط ماموران نیروی انتظامی رشت متلاشی شد. یکی از سارقان زنی 25 ساله به نام رویاست و دیگر همدستانش امیر  25 ساله  و سهیلا  35 ساله  نام دارند.

مسافری که با خوراندن دوغ مسموم به مسافر دیگری توانسته بود 2 میلیون تومان از وی سرقت کند، از سوی پلیس تحت تعقیب قرار گرفت.

آرزوی خلبانی یک مهندس هواپیما او را به دام کلاهبردار حرفه‌ای انداخت.

پرونده سرقت میلیونی از یک رهگذر توسط 3 مامور قلابی که لباس پلیس به تن داشتند در دادسرای جنایی تهران به جریان افتاد.

پنجشنبه‌

رئیس دیوان عالی کشور و معاون اول دادستان کل کشور به همراه 40 تن از قضات عالی‌رتبه به پرونده قتل فاطمه سحرخیزان  همسر ناصر محمدخانی  رسیدگی می‌کنند.

پیگیری سرنخ‌های به جا مانده راز قتل یک مرد میانسال فاش کرد همسر دوم و فرزند این مرد مرگ وی را رقم زده‌اند.
جلسه رسیدگی به شکایت مادر جوان کوهنوردی که در پیست اسکی دربندسر جان باخته است در دادگاه عمومی تهران برگزار می‌شود. 2 جوان کوهنورد به نام‌های دارا و امان روز 18 اسفند 85 هنگامی که برای اسکی‌
به پیست دربندسر رفته بودند، دچار بهمن شدند و به همراه 2 تن از اهالی آن منطقه جان خود را از دست دادند.

مرد جوانی که متهم بود همسرش را با ضرب و جرح و سوزاندن به قتل رسانده است با انجام آزمایش‌های پزشکی از ارتکاب قتل تبرئه شد.

2 نفر که از طریق مسافرکشی اقدام به جیب‌بری از افراد متعددی کرده بودند، راهی زندان شدند.

3 سارق که اقدام به سرقت کارت سوخت و کارت عابربانک می‌کردند به حبس و شلاق محکوم شدند.

جمعه‌

3 عضو یک شبکه مخوف به جرم ربودن و آزار و اذیت 10 زن و دختر به اعدام محکوم شدند. متهمان طی 3‌ماه با خودروهای دزدی، طعمه‌هایشان را شکار کرده و نقشه‌های شیطانی خود را اجرا می‌کردند.

2 سارق مسلح که پس از آزادی از زندان، شبکه جعل اسناد دولتی راه انداخته بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به ثبت 42 میلیون تخلف رانندگی در سال 86 بیشترین جرایم را مربوط به استفاده نکردن از کمربند ایمنی، توقف در محل پارک ممنوع و سرعت غیرمجاز دانست.

زن سالخورده وقتی از تصمیم قطعی همسر 75 ساله‌اش برای ازدواج با یک دختر 20 ساله مطمئن شد با تسلیم دادخواستی به دادگاه خانواده تهران تقاضای طلاق کرد. زن 70‌ساله که «افسانه» نام دارد 50 سال قبل با مهریه 3 هزار تومان سر سفره عقد نشست و با همسرش پیمان زناشویی بست.

فرمانده پلیس راه کشور از کاهش 19 درصدی تلفات تصادف‌های جاده‌ای سال 86 نسبت به سال 85 خبر داد.

تحقیقات برای دستگیری دو سارق مسلح که از 2 مشتری بانک سرقت کرده‌اند، آغاز شد. این 2 موتورسوار با مراجعه به جلوی در یک بانک در حوالی پونک اقدام به ضرب و جرح دو نفر از مشتریان بانک و سرقت بیش از 3 میلیون و 500 هزار تومان پول نقد کرده‌اند.

شنبه‌

وقوع 3 جنایت جداگانه در اصفهان کارآگاهان و بازپرسان جنایی این شهر را در برابر معماهایی پیچیده قرار داده است. در این 3 جنایت 2 مرد و یک زن به قتل رسیدند و پلیس در تلاش است عاملان قتل 2 مرد را شناسایی و با بازجویی از قاتل زن میانسال انگیزه او را از این جنایت برملا کند.

مرد میانسال که خبر قتل همسرش را به پلیس داده بود، به عنوان مظنون شماره یک پرونده بازداشت شد.

کارآگاهان پلیس آگاهی تهران در جستجوی موتورسوار ناشناسی هستند که با پاشیدن اسید به صورت یک دختر جوان، مرگ وی را رقم زده است. مقتول دختری 23 ساله به نام سارا است.

بازجویی از مادر و پسری که متهم بودند شوهر زنی که مرد 52‌ساله‌ای به نام حسین بود را به قتل رسانده‌اند، انگیزه و نحوه وقوع این جنایت را آشکار کرد.

دادستان اهواز از تایید حکم اعدام اعضای یک باند تجاوز به عنف در دیوان عالی کشور و ارسال پرونده به اجرای احکام دادسرا خبر داد. 3 متهم اصلی پرونده «عبدالرضا. ک»، «ناصر. ز»، «عباس. م» هستند. کوچک‌ترین قربانیان 12 ساله و اغلب متهمان 18 تا 30 ساله و اکثرا مجرد بوده‌اند.

سارقی که ناصر نام دارد و از مجرمان سابقه‌دار است و با معرفی خود به عنوان مامور مبارزه با مواد مخدر پول‌های مردم را سرقت می‌کرد، پس از شناسایی از طریق آلبوم تصاویر مجرمان سابقه دار به دام پلیس افتاد.

پرونده فردی که پس از سرقت خودرو با آن مسافرکشی می‌کرد پس از محکومیت به اجرای احکام فرستاده شد. وی به اتهام سرقت به مجازات 9 ماه حبس و 30 ضربه شلاق محکوم شد.

یکشنبه‌

پسری که در اقدامی جنون‌آمیز پدربزرگ و مادربزرگ خود را به قتل رسانده بود در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

پلیس بین‌الملل به درخواست بازپرسان جنایی تهران تحقیقات ویژه‌ای را برای دستگیری 2 متهم به قتل ایرانی که از کشور خارج شده‌اند، آغاز کرد.

 پسر متهم به قتل که جواد نام دارد، در پی یک اشتباه قضایی از زندان آزاد شده و فرار کرده است بار دیگر تحت تعقیب قرار گرفت.

پسری که از طریق گفتگوی اینترنتی دختری جوان به نام مونا را اغفال کرده بود از سوی دادگاه تجدیدنظر استان تهران به 9 ماه و 2 روز حبس و 74 ضربه شلاق محکوم شد.

یک متخصص بازنشسته زنان و زایمان 87 ساله که اسماعیل نام داشت در منزلش به قتل رسید.

دختر 20 ساله‌ای به نام ندا که یک خودروی پراید را از صاحب آن به سرقت برده بود حین فرار در یک تصادف جان باخت.

جوانی که متهم به شرکت در قتل مردی 71 ساله است، دستگیر شد.

یک جاعل حرفه‌ای توانست با فریب مردی صراف 60 میلیون تومان از وی کلاهبرداری کند.

قضات شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران فرد 23 ساله‌ای که امیر نام دارد و متهم بود در یک نزاع مرتکب قتل شده از اتهام قتل عمد تبرئه کردند.

دوشنبه‌

بهنود پسری که قرار است چهارشنبه هفته جاری به اتهام قتل در دوران نوجوانی به دار آویخته شود، نامه‌ای خطاب به مادر مقتول نوشته و خواستار بخشش شده است.

مردی که به خاطر مدرسه نرفتن پسر کوچک 12 ساله‌اش را از پنجره به پایین پرت کرده و به قتل رسانده بود، با تایید دادگاه تجدیدنظر استان تهران به 5 سال حبس محکوم شد. گزارش این قتل یک سال و نیم بعد از مرگ پسرش به پلیس داده شد.

«قربان»، «حسین» و «وزیر» سارقان سیم برق که هر 3 تبعه افغانستان هستند و سال گذشته حین سرقت از یک مرغداری با مقاومت نگهبان مواجه شده و وی را از پای در آورده بودند سرانجام شناسایی و دستگیر شدند.

ماموران پلیس اطلاعات و امنیت استان اصفهان عوامل وقوع یک درگیری در باشگاه ورزشی را دستگیر و با قرار قانونی روانه زندان کردند.

سه‌شنبه‌

جلسه محاکمه نادر 34 ساله، مردی که جوانی را در خانه‌اش دیده و او را به خاطر ارتباط با همسرش به قتل رسانده بود، برگزار شد.

پرونده مردی که مدعی است در پی تعرض صاحبخانه به همسرش، مرد مسن را به قتل رسانده برای برگزاری جلسه محاکمه به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد.

2 نفر از اعضای اصلی باندی که اقدام به جعل بیش از 300 فقره کارت پایان خدمت کرده بودند با انجام تحقیقات توسط ماموران پلیس آگاهی دستگیر و روانه زندان شدند.

پسر جوانی که متهم است با سرقت خودروی پدرش دست به 150 فقره کیف‌قاپی زده، از سوی پلیس دستگیر شد.

پرونده فردی که متهم است با جعل عنوان سرهنگ نیروی انتظامی اقدام به کلاهبرداری کرده است، در شعبه اول بازپرسی دادسرای ویژه فرودگاه‌های کشور به جریان افتاد.

جلسه محاکمه نادر 34 ساله، مردی که جوانی را در خانه‌اش دیده و او را به خاطر ارتباط با همسرش به قتل رسانده بود، برگزار شد.

پرونده مردی که مدعی است در پی تعرض صاحبخانه به همسرش، مرد مسن را به قتل رسانده برای برگزاری جلسه محاکمه به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد.

2 نفر از اعضای اصلی باندی که اقدام به جعل بیش از 300 فقره کارت پایان خدمت کرده بودند با انجام تحقیقات توسط ماموران پلیس آگاهی دستگیر و روانه زندان شدند.

پسر جوانی که متهم است با سرقت خودروی پدرش دست به 150 فقره کیف‌قاپی زده، از سوی پلیس دستگیر شد.

پرونده فردی که متهم است با جعل عنوان سرهنگ نیروی انتظامی اقدام به کلاهبرداری کرده است، در شعبه اول بازپرسی دادسرای ویژه فرودگاه‌های کشور به جریان افتاد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها