راهی برای شکستن قفل‌ها

روش‌های کلی برای نصب برنامه‌های جانبی موبایل‌ در دو هفته گذشته روش‌ها نصب فایل‌های‌ SIS، JAR وBLZ را روی گوشی توضیح دادیم. از آنجایی که بیشتر نرم افزارهای موجود در بازار ایران، قفل شکسته و غیر اوریجینال است، در نتیجه برای استفاده از آنها شما باید در اقلب موارد ترفندهایی را در هنگام نصب برنامه به کار گیرید و یا از کدها و فایل‌های جانبی دیگری برای شکستن قفل‌ها استفاده کنید. از این شماره در مورد استفاده از برنامه‌هایی از این دست می‌پردازیم.
کد خبر: ۱۷۱۵۴۹

شرکت‌های تولیدکننده نرم افزار‌های جانبی موبایل برای دستیابی به اهداف اقتصادی خود، تدابیر امنیتی مختلفی در برابر کپی برداری غیرمجاز از محصولاتشان، می‌اندیشند. یکی از روش‌های قفل‌گذاری برای برنامه‌های موبایل، درخواست کد فعال سازی پس از نصب است. بدین‌ترتیب ابتدا نسخه چند روزه برنامه کهTrial  یا Demo  نامیده می‌شود را به بازار ارائه می‌کنند. سپس مشتری با پرداخت هزینه و ارائه شماره سریال گوشی به شرکت سازنده نرم افزار، کد فعال سازی را دریافت می‌کند.

این حالت در جوامعی که قوانین Copyright  رعایت می‌شود، رایج است ولی در کشور ما به علت عدم امکان بهره‌مند بودن افراد از کارت‌های اعتباری بین‌المللی مثل Visa Card ،Credit Card وMaster Card امکان خرید از فروشگاه‌های اینترنتی خارجی وجود ندارد و از این روش فقط برای خرید برنامه‌های ساخته شده توسط شرکت‌های داخلی می‌توان استفاده کرد. برای دستیابی و استفاده از برنامه‌هایی از این دست چاره‌ای جز استفاده از  Crack برنامه‌ها نیست.

Keygen

یک برنامه با پسوندEXE  است که روی کامپیوتر اجرا می‌شود و کار آن محاسبه کد فعال سازی برنامه برای شماره سریال گوشی است.

در واقع این فایل همان محاسبات برنامه برای کد فعال سازی را انجام می‌دهد. روش استفاده به این صورت است که ابتدا برنامه چند‌‌روزه را نصب می‌کنیم و با اجرای برنامه به قسمت Registration  می‌رویم. در این قسمت شماره سریال گوشی نشان داده شده است، این شماره را در کادر اول برنامه Keygen وارد کرده و بعد دکمه Generate را می‌زنیم. کد اعلام شده توسط Keygen  را در کادر دوم در قسمت Registration  مربوط به برنامه در گوشی وارد وOk  را فشار می‌دهیم. در این حالت برنامه ثبت می‌شود و می‌توانید برای مدت دلخواه از برنامه به صورت کامل استفاده کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها