اخبار

فروش موفق DMC4

وقتی برای اولین بار کپ کام اعلام کرد که دویل می کرای 4 دیگر منحصر به پلی‌استیشن 3 نیست، بسیاری از طرفداران به این شرکت اعتراض کردند. اما هفته گذشته وقتی آمار فروش دویل می کرای 4 تا پایان ژانویه و اوایل فوریه اعلام شده، همه متوجه شدند که چرا کپ کام بازی محبوبش را برای ایکس باکس 360 هم منتشر کرده.
کد خبر: ۱۶۳۸۸۸

به گفته این شرکت، دویل 4 تا ماه قبل بیش از 2 میلیون نسخه در سراسر دنیا فروخته و یکی از موفق ترین بازی‌های شرکت کپ کام است. این بازی در بسیاری از محافل بازی مورد توجه منتقدین هم قرار گرفته است.

پیشنهاد بی شرمانه‌

الکترونیک آرتز رسما پیشنهاد خریدTake-Two   را به این شرکت داد. بعد از ادغام اکتیویژن و بلیزارد، ظاهراEA   هم تصمیم گرفته با خرید یک شرکت تهیه‌کننده مهم، جوابی به این حرکت داده باشد. البته نزدیک شدن به زمان عرضه جی‌تی ای 4 هم بی تاثیر نبوده و احتمالا الکترونیک آرتز نیم نگاهی هم به سوءاستفاده از سود ناشی از فروش احتمالی بسیار موفق این بازی دارد.

درحال حاضرTake-Two  در انجمن‌های سایتش به وضوح گفته پیشنهاد الکترونیک آرتز اصلا منصفانه نیست و این شرکت پاسخ مثبت نخواهد داد.

استعفای هریسون‌

فیل هریسون، مدیر استودیوی‌های سونی هفته گذشته استعفای خودش از سونی را اعلام کرد. هیل هریسون یکی از اعضای اصلی سونی و جزو تاسیس‌کننده‌های بخش سرگرمی سونیSCE   است که از سال 92 در این شرکت فعالیت کرده است. کازو هیرایی، مدیر شاخه سرگرمی‌های سونی قرار است تا اطلاع بعدی وظایف هریسون را بر عهده بگیرد و اعلام کرده کاملا از تصمیم هریسون پشتیبانی می کند. دلیل استعفای هریسون و جایگزین احتمالی او هنوز معلوم نشده است.

فروش هفتگی کنسول‌ها

آمار فروش کنسول‌ها در سراسر دنیا در هفته منتهی به 3 اسفند توسط  zvgchart اعلام شد. طبق معمولWii  پرفروش‌ترین کنسول بوده و در این هفته 294 هزار فروش داشته. پس ازWii ، کنسول دستی نینتندو یعنیDS  با آمار نزدیک 266 هزار قرار دارد. پلی استیشن 3 با مجموع فروش هفتگی 163هزار در مقام سوم و ایکس باکس 360 با 131 هزار در مقام چهارم قرار دارند. پلی استیشن 2 با 107 وPSP   با 100‌هزار در رده‌های بعدی هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها