خرید و فروش انواع وام مسکن این روزها به دلیل توقف افزایش قیمت مسکن همچنان بی‌رونق و در حال کاهش قیمت است.
کد خبر: ۱۵۷۴۷۰
به گزارش فارس ، متوقف شدن افزایش قیمت ها در بازار مسکن موجب شده تا این روزها فعالان خرید و فروش وام مسکن روزهای آرامی را پشت سر بگذرانند.

فعالان بازار در خصوص وام 18 میلیون مسکن می‌گویند: اگر چه وام 18 میلیونی مسکن در دو هفته گذشته بدون تغییر و ثابت بوده است اما نسبت به ماه گذشته 200 هزار تومان کاهش نشان می‌دهد.

فعالان در خصوص تعیین قیمت برای وام 18 میلیونی می‌گویند: چنانچه متقاضی قصد خرید یک وام 18 میلیونی همراه با گواهی اشتغال را داشته باشد قیمت آن 2 میلیون و 800 هزار تومان و چنانچه متقاضی خود بتواند گواهی اشتغال را تهیه کند قیمت این وام به 2 میلیون و 550 هزار تومان کاهش می‌یابد.

وام 16 میلیونی جانبازی 6 میلیون تومان

وام 16 میلیون تومانی جانبازی با بهره‌4 درصد و با اقساط ماهانه 94 هزار تومان(20 ساله) در بازار حدود 5 میلیون تا 6 میلیون تومان در حال خرید و فروش است. این وام‌ها به مسکن‌های زیر 20 سال ساخت نیز تعلق می‌گیرد.

وام 12 میلیون کارمندی2 میلیون تومان

وام 12 میلیون تومانی کارمندی نیز در بازار به واحدهای مسکونی زیر 15 سال تعلق می‌گیرد و آن برای فرد متقاضی 2 میلیون تومان است.

بهره وام 11 میلوین تومانی کارمندی 9 درصد بوده و به واحدهای مسکونی زیر15 سال ساخت نیز تعلق می‌گیرد.

وام 20 میلیونی دادن حق تقدم مسکن 5.6 میلیون تومان

وام هر برگه یک میلیون تومانی اوراق حق تقدم مسکن نیز در بازار 280 هزار تومان است بنابراین چنانچه متقاضی بخواهد 20 قطعه از این اوراق را تهیه کند باید 5 میلیون و 660 هزار تومان هزینه کند.

تنها حسن اوراق حق تقدم مسکن این است که دارنده این اوراق می‌تواند سند مالکیت واحد مسکونی را به نام خود در بانک مسکن ثبت کند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها