
به گزارش جام جم آنلاین همدان، محمد گلشن، از راهاندازی قابلیت جدیدی در این سامانه خبر داد که به موجب آن شهروندان همدانی میتوانند مستندات و مدارک مرتبط با درخواستها، گزارشها و شکایات خود را مستقیماً جهت پیگیری به سامانه ارسال کنند.
مدیر سامانه جامع مدیریت شهری ۱۳۷ شهرداری همدان و مدیر هماهنگی نواحی شهرداری همدان، با اشاره به اهمیت افزایش مشارکت شهروندان در فرآیند مدیریت شهری گفت: در راستای ارتقای کیفیت خدمات و تسهیل ارتباط دوسویه میان شهرداری و شهروندان فهیم همدانی، امکان ارائه مستندات و مدارک از سوی مردم به سامانه ۱۳۷ فراهم گردیده است تا روند رسیدگی به درخواستها با دقت، سرعت و شفافیت بیشتری انجام شود.
وی افزود: این اقدام در راستای هوشمندسازی خدمات شهری و تحقق شهرداری پاسخگو انجام گرفته و گامی مؤثر در جهت رضایتمندی شهروندان محسوب میشود.
مدیر سامانه جامع مدیریت شهری ۱۳۷ همچنین تأکید کرد: شهروندان میتوانند از طریق لینک ارسال شده و نسخه وب این سامانه، تصاویر، ویدئوها و اسناد مرتبط با گزارشهای خود را در فاز اول در خصوص ساخت و ساز های غیر مجاز و سد معبر مصالح ساختمانی بارگذاری کنند تا کارشناسان مربوطه بتوانند بررسی دقیقتری انجام دهند.
گفتنی است؛ سامانه ۱۳۷ شهرداری همدان به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مدیریت شهری، روزانه پذیرای صدها تماس و گزارش مردمی در زمینههای مختلف عمرانی، خدمات شهری ،فرهنگی ، ترافیکی و فضای سبز و… است.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
سید علی بطحایی معتقد است ضرورت تدوین منشور اخلاقی برای هیاتها ضروری است تا فرهنگ «نقد عالمانه» جایگزین رفتارهای تنشزا شود
عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در گفتوگو با «جامجم» مطرح کرد:
خالد قدومی، نماینده جنبش حماس در گفتوگو با «جامجم» آخرین تحولات مربوط به غزه را تشریح کرد
در گفتوگوی جامجم با دکتر علی انتظاری، جامعهشناس مطرح شد