پدافند خیلی خوب و دقیقی در شیراز در نزدیکی پایگاه هوایی بود و هر ریز پرنده ای رو میزد اما در وسط جنگ بود که دیگه صدای شلیک پدافند شنیده نشد و حتما به مکانی دیگر انتقال داده شد که به تشخیص فرماندهان جنگ بوده به هر حال هر کجا و هر زمان دعای ما برای این قهرمانان در پدافند و پای لانچر ها پشت سرشون هست به امید پیروزی ایران عزیز لبیک یا خامنهای