رهبر مقاومت انصارالله یمن:

انتقام قطعی و برای دشمن بسیار دردناک است/ برخی رسانه‌های عربی تریبون‌ توجیه جنایات اسرائیل شده‌اند

رهبر جنبش مقاومت یمن انصار الله، در سخنرانی امروز خود گفت " قتل عام سحرگاه نمازگزاران در مدرسه التابعین با بمبهای آمریکایی، فجیع ترین جنایت دشمن صهیونیستی در هفته گذشته‌ است.
کد خبر: ۱۴۶۹۰۲۰

به گزارش جام جم آنلاین، عبد الملک حوثی، رهبر انصارالله یمن خاطرنشان کرد: "دشمن در قتل عام سحرگاه نمازگزاران در مدرسه التابعین به جان مردم تعرض کرد، و حرمت نماز و مکان نماز را زیر پا گذاشت و عمدا نمازگزاران را قتل عام کرد".

رهبر انصارالله یمن با انتقاد شدید از برخی از رژیم‌های عربی، آنان را با "اسرائیل" همدست دانسته و اضافه کرد: "اسرائیل" افتخار می‌کند که [کشور‌های عربی]میوه و مواد غذایی برایش می‌فرستند، برخی از این رژیم‌ها با تمام قدرت، از این دشمن حمایت نظامی می‌کنند و پهپاد‌ها و موشک‌هایی را که به سمت آن شلیک می‌شود، رهگیری می‌کنند.

وی افزود: رسانه‌های عربی نیز به تریبون‌هایی برای توجیه جنایات "اسرائیل" و روحیه دادن به آن بدل شده است، بیشتر نخبگان در خواب هستند و هیچ موضعی در قبال غزه ندارند. کسانی هم که خود را عالم می‌دانند، فقط از سران تکفیری و فتنه بوده و به دنبال فتنه‌های فرقه‌ای هستند.

هیچ بهانه‌ای قابل قبول نیست

عبد الملک حوثی اظهار داشت در میدان قیامت هیچ بهانه‌ای برای دو میلیارد مسلمان وجود ندارد، نه از نظر تعداد و نه از نظر کمبود تجهیزات و اگر صد‌ها میلیون مسلمان غافل، به مسئولیت خود عمل می‌کردند، جنایات متوقف می‌شد و واقعیت مردم فلسطین تغییر می‌کرد، آیا آنچه در فلسطین می‌گذرد و این فجایع بی‌سابقه کافی نیست تا ملت به مسئولیت خود در حرکت، مبارزه و اتخاذ مواضع عملی که دشمنان را به زانو درآورد، پی ببرد؟ مسئولیت‌های بزرگ دینی مانند جهاد، امر به معروف و حمایت از مظلوم با مسئولیت ملت در حمایت از فلسطین برای همین امر است؛ آیا برای ملت تردید و بی تفاوتی و بی توجهی به آنچه در فلسطین می‌گذرد و اتفاق وحشتناکی هم هست، توجیهی دارد؟!

القسام مقاومت را معنا کرده است

او همچنین عملیات گردان‌های قدس و نیرو‌های مبارز مقاومت و استواری مردم فلسطین را گواه حضور فعال و تأثیرگذار بر دشمن دانست و از حضور بی وقفه و فعالانه‌ی گردان القسام در یازدهمین ماه تجاوز "اسرائیل" در سطح وسیع، مؤثر تمجید کرد.

مسلمانان جهان به مسئولیت دینی خود عمل کنید

رهبر مقاومت یمن در انتقاد از بی توجهی برخی از شخصیت‌ها و دولت‌های عربی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی گفت: "صبر و استقامت مجاهدین فلسطین درس بزرگی است برای ملت‌هایی که حتی از ساده‌ترین مواضع و گام‌های عملی نیز اکراه دارند و نمی‌خواهند از هیچ اقدام عملی برای حمایت از مردم فلسطین زحمتی بکشند، نه از طریق کمک مالی و نه بایکوت کالا و نه از طریق تظاهرات و موضع گیری‌های رسانه ای... استواری مردم فلسطین در کرانه باختری با وجود رنج زیاد و استفاده دشمن از جنگنده در حملات خود، بسیار است و هجوم به مسجد الاقصی و بیت المقدس مکررا ادامه دارد و این شرایط، تجاوز همه جانبه به همه چیز فلسطین است و این در حالیست که هدف قرار دادن اماکن مقدس و همچنین هدف قرار دادن مردم فلسطین یادآور مسئولیت دینی همه مسلمانان است چرا که مردم بی دفاع نیز بخشی از این مکان مقدس هستند.

یمن در کنار مقاومت فلسطین تمام قد ایستاده است

حمایت از غزه در تمام جبهه‌ها ادامه دارد و تصمیم برای پاسخگویی از محور قدس، جهاد و مقاومت به جنایات دشمن ضروری است، پاسخ کوبنده به دشمن در راه است و تصمیم قاطع است و هرگز قابل تغییر نیست، این یک تعهد اخلاقی، انسانی و دینی و صادقانه از سوی انسان‌های صادقی است که در گفتار و عمل، صداقت خود را آزموده اند.

حماس عاقلانه با در مقابل تلاش‌های مذبوحانه‌ی آمریکا برای جلوگیری از پاسخ مقاومت ایستاده است

رهبر انصارالله یمن تلاش‌های مذبوحانه‌ی آمریکا ورسانه‌های معاند که در تلاش برای دفع پاسخ انتقام مقاومت دربرابر جنایات صهیونیست‌ها هستند، رسوا کرده و اشاره کرد " آمریکایی‌ها تمام تلاش خود را می‌کنند تا با گام‌های سیاسی، از جمله صحبت در مورد گفتگو و مذاکره و هشدار نسبت به نفوذ در آنها، پاسخ مقاومت را مهار کنند، اما جنبش حماس عاقلانه با این مسیر سیاسی برخورد کرد و با اقدامی عاقلانه آمریکا و تحرکات نظامی او را رسوا کرد و آمریکا هرگز با بسیج شناور‌های جنگی خود و آوردن هواپیما‌ها به پایگاه هایش در کشور‌های عربی نمی‌تواند تصمیم پاسخگویی را لغو کند... پاسخ به جنایات دشمن صهیونیستی یک تصمیم راهبردی و یک ضرورت واقعی برای بازدارندگی جنایتکار شرور و گستاخ اسرائیل از ارتکاب جنایت است و هر تلاشی برای مهار این پاسخ تلافی جویانه انجام شود، شکست خورده است و تصمیمی حتمی از سوی همه جبهه‌های حمایتی مقاومت بوده و اجتناب ناپذیر است و بحث تأخیر در پاسخ انتقام فقط در راستای چارچوبی عملی است تا برای دشمن دردناک باشد و آمریکا با این تحرکات خود نخواهد توانست مانع آن شده و از تآثیر آن بکاهد، همین که همه در سرزمین اشغالی دشمن در وحشت و ترس هستند و رسانه هایشان در این باره صحبت می‌کنند نشان میدهد که این تأخیر تأثیر عملی بر دشمن داشته و او هرگز به این اندازه با لغو پرواز‌ها و نگرانی شهرک نشینان، دچار ترس و وحشت نبوده است.

وی افزود: با وجود تلاش رسانه‌های شبهه‌انگیز دشمنان، قطعا پاسخ در راه است و هیچ‌کس نباید به بوق وکرنای دروغ پراکنی آنان توجه کند. جبهه حمایت لبنان به شدت به عملیات تشدید کننده و تأثیرگذار خود علیه دشمنان ادامه می‌دهد.

مقاومت لبنان وحشت به تن اشغالگران انداخته است

رهبر انصارالله یمن افزود: جبهه حمایت لبنان به شدت به عملیات تشدید کننده و تأثیرگذار خود علیه دشمنان ادامه می‌دهد و در عرصه رسانه، کلیپ‌هایی از عملیات مقاومت منتشر می‌شود خود گواه اثربخشی و تأثیر عملیات جبهه پشتیبانی در لبنان است، ترس و نگرانی شدید صهیونیست‌ها از پاسخ حزب الله به قوه‌ی خود باقی است و آن‌ها پاسخ را با هزار محاسبه حساب می‌کنند، زیرا انتظار دارند پاسخی دردناک و موثر باشد.

مقابله با تردد کشتی‌های اشغالگران در دریای سرخ با ۱۵ موشک و یک پهپاد

عبدالملک حوثی در خصوص عملیات جبهه‌ی مقاومت مردمی و نظامی یمن گفت: "در جبهه یمن نیز این هفته با ۱۵ فروند موشک بالستیک و کروز و یک فروند پهپاد بر روی شناور‌های حامی دشمن صهیونیستی عملیات انجام شد و همچنان نیز ادامه دارد واین در حالی است حملات خصمانه آمریکا در این هفته بالغ بر ۱۰ حمله بوده که ۸ مورد آن در حدیده و دو حمله به حجه و صنعا بوده است و از همین رو پاسخ به حمله صهیونیست‌ها به حدیده ناگزیر خواهد بود و مسیر، تجهیزات و تاکتیک‌های خاص و قابلیت‌های اختصاصی خود را دارد.

وی افزود: یمن در نبرد "فتح موعود" و "جهاد مقدس" ۷۳ شهید و ۱۸۱ زخمی در راه خدا تقدیم کرده است ومردم عزیز ما در راه خدا فداکاری می‌کنند و شهید می‌شوند و تأکید می‌کنند که در روزی که اکثر فرزندان ملت از فلسطین حمایت نکنند به مقاومت خود ادامه داده وشکست نخواهند خورد.

"الحوثی" با اشاره به اینکه از مجموع جنایات دشمن در این ۳۱۴ روز، تنها یک روز آن کافی است تا وجدان هر انسان خدا آگاهی را بیدار کند، اما این جنایت هولناک او نه رهبران دولت‌های عربی را تکان داد و نه حرکت آن‌ها بیانگر حجم وسیع تراژدی مردم فلسطین بود.. برخی از رژیم‌های عربی همدست صهیونیست‌ها هستند و رسانه‌های عربی به تریبونی برای توجیه جنایات دشمن اسرائیلی و ارائه رهنمود‌های اخلاقی به نفع آن تبدیل شده و ملت فلسطین را سرزنش می‌کنند وبا تمام توان خود می‌کوشند تا با رهگیری موشک‌ها یا پهپاد‌های دفاعی از دشمن محافظت نظامی کنند.

رهبر مقاومت یمن در ادامه اظهار داشت "اکثر نخبگان خفته اند و موضعی در قبال غزه ندارند و عده‌ای هم در سمت رژیم اشغالگر هستند و تنها تعداد کمی از علمای دین موضع حمایتی برای فلسطین دارند و اکثر آن‌ها هیچ اقدامی برای بسیج ملت جهت ایفای مسئولیت مقدس جهادی خود ندارند... کسانی هم که خود را "علمای ارشد" می‌خوانند نماد کفر و فتنه اند و اگر صدایی دارند، اما صدایی است که همیشه دعوت به نزاع فرقه‌ای است که به دنبال منحرف کردن توجه ملت از دشمن و آرمان واقعی آن هستند و آنچه بر ملت فلسطین می‌گذرد را نادیده می‌گیرند و آن‌ها را ناکام می‌گذارند و در این میان ما فقط از نماد‌های فتنه مذموم‌ترین و زشت‌ترین صدا‌ها را می‌شنویم که خدمت دشمنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها