امام جمعه کرج:

پاسخ به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی برق آسا و بسیار محکم خواهد بود

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: به ایران پیام می‌دهند که خویشتن داری کنید، اما پاسخ ما برق آسا، شدید و بسیار محکم خواهد بود و ایران در برابر عزت خود ساکت نخواهد نشست.
نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: به ایران پیام می‌دهند که خویشتن داری کنید، اما پاسخ ما برق آسا، شدید و بسیار محکم خواهد بود و ایران در برابر عزت خود ساکت نخواهد نشست.
کد خبر: ۱۴۶۸۱۲۵

به گزارش جام جم آنلاین البرز،آیت الله حسینی همدانی خطیب نماز جمعه کرج با اشاره به ٧هفتم صفر که به روایتی شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام است گفت: هر چه احسان به ما می‌شود ریشه و منشا آن از این امام بزرگوار است.

وی افزود: امام مجتبی علیه السلام بسیار غریب بود و در میان یک جنگ ترکیبی که از زمان امام علی علیه السلام شروع شد قرار داشت و در زمان ایشان بیشتر هم شد معاویه با حیله، مکر و نیرنگ جنگ‌های نرم و سخت راه انداخت.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به ٢٣ مرداد جنگ ٣٣ روزه و روز مقاومت اشاره کرد و گفت: آمریکا برای ایجاد خاورمیانه بزرگ و منزوی کردن ایران قصد داشت به لبنان حمله کند، اما حزب الله لبنان چنان مقاومتی کرد که تمام نقشه‌های آن‌ها بهم ریخت، امروز هم تا توانسته اند انسان‌های بی گناه را می‌کشند، اما به اهداف خود نرسیده اند.
آیت الله حسینی همدانی اضافه کرد: صهیونیست‌ها باید بدانند که امروز جبهه مقاومت هنوز ضربه اصلی خود را نزده اند، آمریکا باید دست از حمایت‌های خود بردارد، اتحادیه اروپا هم در مقابل شهادت شهید هنیه سکوت کرده اند و راه آمریکا در حمایت از اسراییل را ادامه می‌دهند و می‌خواهند جوری جلوه دهند که انگار مقاومت حاضر به پایان جنگ نیست، کشور‌های غربی به خصوص آمریکا با جانب داری و حمایت از اسرائیل به ایران پیام می‌دهند که خویشتن داری کنید، اما پاسخ ما برق آسا، شدید و بسیار محکم خواهد بود و ایران در برابر عزت خود ساکت نخواهد نشست.
امام جمعه کرج ادامه داد: انتخاب صریح رئیس دفتر جدید حماس برای اسرائیل رعب آور بوده و این پیام را دارد که جنگ تا پیروزی قدس ادامه خواهد داشت.
وی در پایان به ٢۵ مرداد و تکریم بازنشستگان و روز خانواده گفت: در خانواده‌ها فرماندهان تربیت می‌شوند، اما دشمن به دنبال از بین بردن بنیان خانواده است عدم استقبال جوانان از ازدواج و فرزند آوری از مهمترین اهداف دشمن است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها