امام جمعه کرج:

اربعین نماد وحدت ملی است

نماینده، ولی فقیه در استان البرز گفت: اربعین قدرت نمایی نرم شیعه در برابر استکبار جهانی و بدخواهان عالم است که اعلام می‌دارد ما همواره با مستکبران عالم دست دوستی و بیعت نخواهیم داد و راه امام حسین (ع) تنها راه نجات و سعادتمندی در جهان است.
نماینده، ولی فقیه در استان البرز گفت: اربعین قدرت نمایی نرم شیعه در برابر استکبار جهانی و بدخواهان عالم است که اعلام می‌دارد ما همواره با مستکبران عالم دست دوستی و بیعت نخواهیم داد و راه امام حسین (ع) تنها راه نجات و سعادتمندی در جهان است.
کد خبر: ۱۴۶۹۲۴۳

به گزارش جام جم آنلاین البرز،آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه ۲۶ مرداد ماه کرج با اشاره به اینکه ترس تمام وجود رژیم صهیونسیتی را فراگرفته است و وضعیت اقتصادی آنان در حال فروپاشی است، افزود: رژیم صهیونسیتی با چراغ سبز استکبار جهانی از هر نوع جنایتی فروگذار نبوده و حتی اماکنی را که اماکن امن معرفی می‌کند را هم مورد حمله قرار می‌دهد.


وی با اشاره به اینکه جنایات رژیم صهیونسیتی و استکبار جهانی بی پاسخ نخواهد ماند، افزود: عده‌ای از کشور‌های منطقه و جهان مدام درخواست دارند که جمهوری اسلامی از حمله به رژیم صهیونسیتی صرف نظر کند و برخی هم در کشور بر این فکر باطل اصرار دارند در حالی که نمی‌دانند بی پاسخ گذاشتن حملات رژیم صهیونسیتی نوعی عقب نشینی و ترس محسوب می‌شود و این رژیم کودک کش را جری‌تر خواهد کرد.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه اعتماد به آمریکا، قبول خفت و عقب ماندگی است، افزود: استکبار جهانی از ابتدای تشکیل تاکنون بار‌ها با انواع فتنه‌ها و توطئه‌ها در جهت منافع خود حرکت کرده است و کودتای ۲۸ مرداد هم یکی از این فتنه‌ها بود که بعد از جریان ملی شدن صنعت نفت در کشور به کار بست تا با این اقدام بتواند بر منابع نفتی منطقه سلطه پیدا کند.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به نامگذاری ۳۱ مرداد ماه به نام روز صنعت دفاعی کشور هم افزود: جمهوری اسلامی با اتکا به توان تولید داخلی و بومی در بسیاری از موضوعات کشور به خودکفایی رسیده است که یکی از این موضوعات صنایع دفاعی است و هم اکنون با اقتدار کامل و قدرت بازدارندگی بالا در مقابل متجاوزان زمان، زبان زورگویان را قطع کرده و عمق راهبردی خود را توسعه داده است.

وی مساجد را پایگاه‌های اعتقادی و اجتماعی جامعه دانست و افزود: دشمنان اسلام ایمان و امید جامعه اسلامی را هدف گرفته‌اند و سنگر مبارزه با این حملات مساجد است و بی توجهی به این ظرفیت عظیم انسان سازی خطایی غیر قابل گذشت است.

امام جمعه کرج اربعین را نماد وحدت ملی و انسجام شیعیان جهان دانست و گفت: اربعین قدرت نمایی نرم شیعه در برابر استکبار جهانی و بدخواهان عالم است که اعلام می‌دارد ما همواره با مستکبران عالم دست دوستی و بیعت نخواهیم داد و راه امام حسین (ع) تنها راه نجات و سعادتمندی در جهان است.

آیت الله حسینی همدانی آزادگان را اسطوره‌های صبر و استقامت دانست که سختی‌های که در دوران اسارت کشیده به هیچ عنوان قابل وصف نبوده و باید از آنان درس وفاداری و ایستادگی آموخت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها