درخشش هرمزگان در عرصه اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش کشور

رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش از رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان تقدیر ویژه به عمل اورد.
رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش از رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان تقدیر ویژه به عمل اورد.
کد خبر: ۱۴۶۷۹۵۵

هرمزگان-جام جم انلاین-رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش از رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان تقدیر ویژه به عمل اورد.

نامدار صداقت رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، با اهدای لوح  از منیژه قاسمعلی رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، به پاس تولیدات فاخر رسانه‌ای، به تصویر کشیدن جلوه‌های ویژه معلمی و کسب جایگاه برتر تولید اخبار در سطح کشور، به‌طور ویژه قدردانی کرد.
این حرکت ارزشمند، که در راستای ارتقای سطح آگاهی عمومی و بهبود اطلاع‌رسانی در خصوص فعالیت‌ها و دستاوردهای وزارت آموزش و پرورش انجام شد، گواهی بر تلاش‌های بی‌وقفه و ابتکارات برجسته آموزش و پرورش استان هرمزگان در عرصه رسانه‌ای است.

در متن لوح تقدیر چنین آمده است:

خواهر ارجمند سرکار خانم منیژه قاسمعلی

خدمت به خلق توفیقی است که خدای متعال به بندگان شایسته اش عنایت می فرماید و ذات اقدس احدیت را شاکریم که تحت عنایات حضرت امام عصر «عجل الله تعالی فرجه الشریف» و در نظام اسلامی به زعامت مقام معظم رهبری «مدظله العالی» توفیق حاصل شد تا همراه دولت مردمی سیزدهم و در راس آن رئیس جمهور شهید حضرت آیت الله رئیسی، برای ایران قوی خدمت کنیم.
اینک که عاقبت خیر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان عزیزشان ختم به شهادت شد و آن عزیز سفر کرده به شهدای والامقامی همچون رجایی، باهنر و بهشتی پیوست، برخود لازم میدانم تا از خدمات ارزنده شما خواهر ارجمند در آن دوران طلایی و در کسوت ریاست محترم اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی استان هرمزگان تقدیر و تشکر کنم و برای شما که در تعامل سازنده سازنده با مخاطب و تولیدات فاخر رسانه ای و کسب جایگاه برتر در تولید اخبار کوشیده اید، آرزوی موفقیت دارم.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها