برگزاری قرعه‌کشی لیگ برتر هندبال زنان با حضور ۸ تیم

قرعه‌کشی بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال زنان با حضور نمایندگان ۸ تیم حاضر در این دوره در سالن جلسات فدراسیون هندبال برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۶۷۷۸۲

برگزاری قرعه‌کشی لیگ برتر هندبال زنان با حضور ۸ تیم

به گزارش جام جم آنلاین،مراسم قرعه‌کشی بیستمین دوره لیگ برتر هندبال زنان باشگاه‌های کشور با حضور نمایندگان ۸ تیم نفت و گاز گچساران، فولادهرمزگان، نامی نو اصفهان، رایزکو تهران، شهید چمران لارستان، زاگرس جنوبی کازرون، سنگ آهن بافق و فولادمبارکه سپاهان اصفهان در تهران و سالن جلسات فدراسیون هندبال برگزار شد.

در این مراسم که با مدیریت علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال و مسئولین کمیته مسابقات و لیگ این مجموعه برگزار شد، در ابتدا ضمن بررسی آیین‌نامه فصل جدید لیگ برتر هندبال زنان کشور، مسئولان فدراسیون پای صحبت‌ها و نقطه نظرات نمایندگان تیم‌های حاضر در این دوره از رقابت‌ها نشستند تا مشکلات احتمالی کارشناسی و قبل از شروع این فصل مرتفع شود.

در پایان نیز طبق رسم هرساله مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر هندبال زنان در حضور سرپرستان تیم‌های حاضر در این دوره از مسابقات برگزار شد. برنامه و زمان‌بندی رقابت تیم‌های نفت و گاز گچساران، فولادهرمزگان، نامی نو اصفهان، رایزکو تهران، شهید چمران لارستان، زاگرس جنوبی کازرون، سنگ آهن بافق و فولادمبارکه سپاهان اصفهان به ترتیب از شماره یک تا هشت برای هفته نخست این دوره از مسابقات مشخص و اعلام شد.

طبق قرعه‌کشی صورت گرفته قرار است هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر هندبال زنان کشور از ۶ مهر آغاز شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها