شکست تلخ در نقش جهان

دو تیم سپاهان و شباب الاهلی در پایان ۹۰ دقیقه به تساوی یک بر یک رسیدند تا کار دو تیم در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به وقت اضافه کشیده شود. در نهایت این تیم اماراتی بود که موفق شد با پیروزی در این بازی یک گام به لیگ نخبگان آسیا نزدیک شود.
کد خبر: ۱۴۶۷۸۷۲
شکست تلخ در نقش جهان
به گزارش جام جم آنلاین، در نخستین دیدار تاریخ لیگ نخبگان آسیا و در مرحله پلی‌آف، دو تیم فوتبال سپاهان ایران و شباب الاهلی امارات در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان ۹۰ دقیقه به تساوی یک بر یک رسید تا دو تیم کار خود را در وقت‌های اضافه دنبال کنند.
 
در پایان الشباب با نتیجه ۴ بر یک به پیروزی رسید.
 
در این دیدار ابتدا سپاهان توسط محمدمهدی محبی به گل رسید اما در نیمه دوم سردار آزمون به محض ورودش به زمین در دقیقه ۶۲ کار را به تساوی کشاند.
 
در وقت‌های اضافه و روی اشتباه عجیب پیام نیازمند، یحیی الغسانی در دقیقه ۱۰۲ گل دوم شباب الاهلی را وارد دروازه نماینده ایران کرد. این پایان کار نبود و این بار صالح حردانی کار دست شاگردان مورایس داد و روی توپ لو دادن او، یوری سزار توانست در دقیقه ۱۱۰ گل سوم تیمش را وارد دروازه نیازمند کند. در ثانیه‌های پایانی بازی هم الشباب به گل چهارم دست یافت تا سپاهان شکست تلخی را در خانه متحمل شود.
 
شباب الاهلی با این پیروزی باید هفته آینده در دومین دیدار خود در پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا به مصاف الغرافه برود و سپاهان هم به لیگ قهرمانان آسیا رفت تا در کنار تراکتور در آن مسابقات به عنوان نماینده ایران حضور داشته باشد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها