با وجود مذاکرات جدی

ترس استقلال از رامین!

آخرین اخبار داغ از نقل و انتقالات لیگ برتر

خرید بالای سقف!

نقل و انتقالات لیگ برتر به اینجا رسیده که اکثر بازیکنان ایرانی که قصد جدایی داشتند، جابه‌جا شده‌اند و تکلیف ستاره‌های داخلی مشخص شده است. حالا باید منتظر رونمایی از چهره‌های خارجی باشیم. فدراسیون فوتبال با افزایش سهمیه بازیکنان خارجی تیم‌های حاضر در لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان آسیا شرایطی را فراهم می‌کند تا این تیم‌ها با خیال راحتی کار خود را پیش ببرند.
نقل و انتقالات لیگ برتر به اینجا رسیده که اکثر بازیکنان ایرانی که قصد جدایی داشتند، جابه‌جا شده‌اند و تکلیف ستاره‌های داخلی مشخص شده است. حالا باید منتظر رونمایی از چهره‌های خارجی باشیم. فدراسیون فوتبال با افزایش سهمیه بازیکنان خارجی تیم‌های حاضر در لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان آسیا شرایطی را فراهم می‌کند تا این تیم‌ها با خیال راحتی کار خود را پیش ببرند.
کد خبر: ۱۴۶۵۳۱۵

تا اینجای فصل نقل و انتقالات، سقف قرارداد اصلا رعایت نشده و بعضی باشگاه‌ها رقم‌های کلانی به بازیکنان داده‌اند. دو باشگاه لیگ برتری که رکورد را شکسته‌ و با پیشنهادهایی نجومی ستاره‌ها را جذب کرده‌اند. پرسپولیس سریعا ازچند بازیکن رونمایی کردو استقلال هم از این قافله عقب نماند. آخرین اخبار جذاب نقل و انتقالات را مرور می‌کنیم....

انتقال رامین رضاییان آنقدر جذاب بود که چندروز تیتررسانه‌ها بود.البته بعضی از پرسپولیسی‌ها هم به شدت علیه او موضع گرفته‌اند. گویا نکونام از رامین خواسته تا در آرامش و به دور ازحواشی کار خودراانجام دهد.رامین به همین دلیل تصمیم گرفته فعلا سکوت کند و حرف نزند. 

با خرید سامان فلاح، محمدحسین مرادمند به در خروجی استقلال نزدیک‌تر شده است. او سال گذشته برخلاف اعلام باشگاه قراردادی یکساله امضا کرد. گویا خواسته مرادمند رقمی بوده که باب میل استقلال نیست. پرسپولیس به این بازیکن پیشنهاد داده ولی هنوز تکلیف روشن نشده است. مرادمند اخیرا ویدئویی با یک موتور قرمز منتشر کرده و ابهامات را افزایش داده است. 
 
صالح حردانی درانتقالی جنجالی به سپاهان رفت و افشا کرد مدیرعامل استقلال در طول مذاکرات به جای توجه به او و خواسته‌هایش، سرش در گوشی بوده! حردانی در اردوی آخر تیم‌ملی متوجه شد کف قیمت برای ملی‌پوشان ۴۰میلیارداست. به همین دلیل در بازگشت به استقلال برای تمدید این رقم را پیشنهاد داد که باب میل آبی‌ها نبود. جدایی اوچندروز هم جنجال‌ساز شد ولی به هر حال جذب رامین رضائیان خیال آبی‌ها را در جناح راست راحت کرده است. 
 
علی علیپور بعد از مذاکرات نزدیک با استقلال سر از پرسپولیس در آورد و به جمع قرمزها برگشت. او بعد از این انتقال گفت: «بین من و استقلال صحبت‌هایی جدی مطرح شد. از آنها بابت تک‌تک دقایق و ثانیه‌هایی که برایم گذاشتند تشکر می‌کنم‌. فقط می‌توانم بگویم که امیدوارم دلخور نشده باشند. فوتبال حرفه‌ای است و من هم نتوانستم با خودم کنار بیایم.» 
 
فرشاد احمدزاده بعد از ارسال پیام عذرخواهی برای جواد نکونام سرمربی استقلال، به پرسپولیس ملحق شد! او بعد از این انتقال گفت: «پرسپولیس همیشه درقلب من است وهمه این را می‌دانند.برای آمدن به پرسپولیس مثل روز اول ذوق داشتم.جادارد ازآقای نکونام خیلی تشکر کنم.خدایی‌ناکرده به هواداران استقلال بی‌احترامی نشودولی من چون بچه پرسپولیس هستم‌به نظرم این کار درست نیست.»
   
قرمزها با نظر گاریدو، ایوب العمود مراکشی را برای دفاع راست جذب کردند وحالا در تلاش هستند تاعبدا... حیمود الجزایری را برای برای پست هافبک جذب کنند. دومی برای قرمزها خرید بسیار جذابی است. از استقلال هم خبر می‌رسد نکونام با یک هافبک اسپانیایی توافق کرده ولی خواسته او از باشگاه بالا بوده و به همین جهت فعلا انتقال منتفی است. 
 
علیرضا بیرانوند به تراکتور ملحق شد تا حالا قرمزها برای چارچوب خود مذاکراتی جدی با محمدرضا اخباری و حسین پورحمیدی داشته باشند. رقم انتقال بیرانوند و ترابی جزو رکوردهای لیگ برتر است!
 
یحیی گل‌محمدی قصد دارد سعید صادقی را به فولاد خوزستان ببرد. بعد از جذب علی نعمتی، او برای پست وینگر چپ هم دنبال دومین پرسپولیسی است. قرمزها هنوز تکلیف نهایی را برای تمدید قرارداد این بازیکن مشخص نکرده‌اند. 
 
بعد از حضورمهدی تارتار درگل‌گهر‌، این باشگاه به تکاپو افتاده تا بازیکنان جدیدی جذب کند. فعلا گوستاوو واگنین و وحدت حنانوف در تیررس آنها هستند. وضعیت تورس هم با گل‌گهر مشخص نیست. او که سال گذشته جزو ستاره‌های لیگ‌برتر بود، با پیشنهاد نکونام هم مواجه شده ولی تصمیمی برای آینده نگرفته است. 
   
استقلال، سپاهان و تراکتور، علی قلی‌زاده را می‌خواستند که حالا پرسپولیس هم به این جمع اضافه شده است. آخرین خبر اما این است که باشگاه لهستانی لخ پوزنان اعلام کرده قصد دارد قلی‌زاده را حفظ کند. باید دید آیا آنها روی نظر خود می‌ایستند؟ 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها