با وجود مذاکرات جدی

ترس استقلال از رامین!

آیا  یکی از جنجالی‌ترین نقل و انتقالات لیگ برتر رقم می‌خورد؟ آیا رامین رضاییان که سابقه درخشش در پرسپولیس دارد، به استقلال محلق می‌شود؟ او در گذشته، وقتی در راه‌آهن ستاره بود، تا مرز انتقال به این تیم رفت. در آن زمان منصور پورحیدری با رضاییان صحبت کرد تا به استقلال ملحق شود اما نهایتا به جمع قرمزها رفت، در حالی که همان زمان گفته می‌شد او از بچگی طرفدار رنگ آبی بوده است.
کد خبر: ۱۴۶۴۶۹۹
نویسنده زهرا حامدی - گروه جامعه
 
رامین درهمان ایام و پیش ازانتقال به پرسپولیس درمصاحبه‌ای گفت:«پدرم پرسپولیسی است ولی من نگفته‌ام که پرسپولیسی هستم تا وارد باشگاه نشوم و قرارداد نبندم حرفی درباره علاقه نمی زنم.» اوحتی درپاسخ به این سوال که آیا پرسپولیسی است، جواب داد:«من همه تیم های ایران را دوست دارم!»رامین‌بعدهاامادرمصاحبه‌ای فاش کرداتفاقاپرسپولیسی‌بوده واین‌موضوع رابه پورحیدری گفته است: «هنوزمکالمه ای که منصورخان با من داشت درگوشم است. اوبا من صحبت کردوخواست که استقلالی شوم. پیشنهادی که وی به من داده بود رنگین ترازپیشنهاد باشگاه پرسپولیس بود.اماهمان جا از منصورخان خواستم اجازه دهد که پرسپولیسی شوم چرا که من به پرسپولیس علاقمند بودم.به ایشان گفتم اجازه بدهید به حرف دلم گوش دهم...هنوز این مکالمه در ذهنم است که چقدر خوب برخورد کرد.»
حالا آیا بعد از تمام این داستان‌ها، قرار است رامین رضاییان استقلالی شود؟ یا او با اهرم فشار این مذاکرات، قرمزها را جدی‌تر می‌کند تا جذبش کنند؟ به ویژه حالا که دانیال اسماعیلی‌فر به تراکتور کوچ کرده و یک جای خالی بزرگ در جناح راست قرمزها احساس می‌شود. از آنجا که یک بار بیرانوند این بلا را سر استقلال آورد، نکونام و این باشگاه ته دل‌شان ترسی خواهند داشت که مبادا با رامین توافق نهایی کنند و او به جمع قرمزها برود. چشم استقلال بابت هایجک عجیب جواد‌آقایی‌پور هم ترسیده. آنها با این بازیکن به توافق نهایی رسیدند ولی در چشم به‌هم‌زدنی او  را  در سپاهان دیدند! 
     
جابه‌جایی جذاب
آیا رامین رضاییان با سپاهان قرارداد دارد؟ جواب هم «نه» است و هم «بله»! طبق قانون بازیکنان اگر روی دستمال کاغذی هم چیزی با باشگاهی امضا کنند، بازیکن آنها هستند. رضاییان سال گذشته تصمیم گرفت یک فصل دیگر قراردادش را امضا کند و این کار را انجام داد اما وقتی موضوع سقف بودجه پیش آمد قرارداد در سازمان لیگ ثبت نشد.ازسویی رامین شاکی بود که چرا یکسری از بازیکنان از او بیشتر پول گرفته‌اند و به همین دلیل گفت در پایان فصل قطعا جدا می‌شود.رضاییان با توجه به قراردادی که امضا کرده، احتمالا رضایت سپاهان را بخواهد. با این حال او مذاکراتی جدی با استقلال داشته و به توافقات ضمنی هم با آبی‌ها دست پیدا کرده. از سویی صالح حردانی باآبی‌هابه توافق‌نرسیده.اوتمام وکمال طلب‌هایش رامی‌خواهدواعلام کرده تاوقتی تسویه‌نکند،قراردادجدیدی امضا‌نمی‌کند. سپاهان خواهان جذب حردانی است وهیچ بعید نیست یک جابجایی جذاب در لیگ صورت گیرد.رامین دراستقلال وصالح در سپاهان. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها