خرید کتاب های (Basic, Intermediate) English grammar in Use

مجموعه کتاب Grammar in Use به زبان‌آموزان انگلیسی در سطوح مختلف کمک می‌کنند تا مهارت‌های گرامری خود را بهبود بخشند. این مجموعه کتاب‌ها، توسط ریموند مرفین تالمن نوشته شده است.
کد خبر: ۱۴۶۲۸۱۴

خرید کتاب های (Basic, Intermediate) English grammar in Use

سطح‌بندی کتاب‌های گرامر این یوز

مجموعه کتاب‌های گرامر این یوز (Grammar in Use) به طور کلی به سه سطح مبتدی (Beginner)، متوسط (Intermediate) و پیشرفته (Advanced) تقسیم می‌شوند.  در ادامه به بررسی هر یک از این کتاب‌ها خواهیم پرداخت و بر اهمیت و کاربرد آنها برای زبان‌آموزان تاکید خواهیم کرد.

سطح مبتدی (Beginner):

·        کتاب Basic Grammar in Use

خرید کتاب Basic Grammar in Use برای زبان‌آموزانی که در سطوح مبتدی و متوسط هستند، مناسب است.

این کتابها به طور کامل به تدریس و توضیح اصول و اساس‌های دستور زبان انگلیسی برای زبان‌آموزان مبتدی می‌پردازند.

تفاوت Essential Grammar in Use و کتاب Basic Grammar in Use در لهجه‌ای است که آموزش می دهند. لهجه این دو کتاب به ترتیب، بریتیش و امریکن می باشد.

سطح متوسط (Intermediate):

·        کتاب‌های Grammar in Use Intermediate


کتاب Grammar in Use Intermediate برای زبان‌آموزان در سطح متوسط (B1 و B2) طراحی شده است و به آموزش گرامر پیچیده‌تر زبان انگلیسی می‌پردازد.

·        کتاب English Grammar in Use

کتاب English Grammar in Use نیز برای زبان‌آموزان در سطح متوسط (B1) مناسب است و مشابه کتاب Grammar in Use Intermediate بوده و می‌تواند به عنوان منبع مکمل مورد استفاده قرار گیرد.

سطح پیشرفته (Advanced):

·        کتاب Advanced Grammar in Use

کتاب Advanced Grammar in Use یکی از اعضای مجموعه بسیار معروف Grammar in Use است که برای زبان‌آموزانی طراحی شده است که در سطوح پیشرفته یادگیری زبان انگلیسی قرار دارند. این کتاب به شیوه‌ای جامع و کامل موضوعات دستور زبانی را پوشش می‌دهد و به زبان‌آموزان امکان می‌دهد مهارت‌های گرامری خود را به سطح پیشرفته‌تری ارتقاء دهند.

خرید کتاب های (Basic, Intermediate) English grammar in Use 

کدام کتاب Grammar in Use مناسب من است؟

انتخاب کتاب English grammar in Use به میزان تجربه و سطح زبانی فرد بستگی دارد. چند راهکار برای پاسخ به این سوال می‌تواند کمک کننده باشد:

·        تعیین سطح زبان: این کتاب‌ها اغلب به سطوح مختلف زبانی تقسیم شده‌اند، مانند مبتدی، متوسط و پیشرفته. اگر شما یک مبتدی هستید، خرید کتابBasic Grammar in use یا کتاب Essential Grammar in Use منطقی‌ترین گزینه خواهد بود.

·        بررسی توصیفات و نمونه‌ها: بررسی فصل‌ها و مثال‌های داخل کتاب می‌تواند به شما کمک کند تا متوجه شوید که آیا سبک و محتوای کتاب با نیازهای یادگیری شما هماهنگ است یا خیر.

·        مشاوره معلم یا مربی: اگر دارید به صورت مستقیم زبان را با یک مربی یا استاد مطالعه می‌کنید، می‌توانید نظر او را در مورد کتاب مناسب بپرسید. برخی از معلمین میتوانند بدون آزمون تعیین سطح و با استفاده از شناخت نسبی از زبان آموز، مثلا خرید کتاب Grammar In Use Intermediate و... را به او پیشنهاد کنند.


·        بررسی نمونه صفحات: برخی از فروشگاه‌های آنلاین به شما اجازه می‌دهند تا نمونه صفحاتی از کتاب را مشاهده کنید. این ممکن است به شما کمک کند تا بهترین تصمیم را بگیرید.

خرید کتاب های (Basic, Intermediate) English grammar in Use
خصوصیات مجموعه Grammar in Use

گفتیم که این مجموعه از چند کتاب با سطوح مختلف تشکیل شده است که برای افرادی با سطوح مبتدی تا پیشرفته مناسب است. برخی از ویژگی‌های کلی این مجموعه شامل موارد زیر است:

  1.      مناسب برای هر سطح: کتاب‌های این مجموعه در سطوح مختلف از مبتدی تا پیشرفته در دسترس هستند. این امکان را به زبان‌آموزان می‌دهد تا با توجه به سطح خود، کتاب مناسب را انتخاب کنند.

2.      منطبق با هدف خودآموزی: این کتاب‌ها به طور خاص برای خودآموزی طراحی شده‌اند، اما می‌توانند همچنین به عنوان منبعی مفید برای استفاده در کلاس‌های زبان توسط معلمان نیز مورد استفاده قرار گیرند.


3.      استفاده از تصاویر و رنگ‌های جذاب: کتب این مجموعه به صورت رنگی چاپ شده‌اند و از تصاویر متنوع در توضیحات و تمرین‌ها استفاده می‌کنند. این ویژگی‌ها می‌توانند فرایند یادگیری را جذاب‌تر و موثرتر کنند.


4.      تمرین‌های تکمیلی و آزمون‌ها: هر کتاب این مجموعه دارای تمرینات تکمیلی و آزمون‌هایی است که به زبان‌آموزان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را در استفاده از دستور زبان تقویت کنند.


5.      ضمیمه‌هایی درباره تفاوت‌های زبانی: برخی از کتاب‌های این مجموعه در انتهای آن دارای ضمیمه‌هایی هستند که به تفاوت‌های دستور زبانی بین انگلیسی آمریکایی و بریتانیایی اشاره می‌کنند.


مجموعه Grammar in Use به عنوان یکی از منابع معتبر و مورد توجه در زمینه آموزش دستور زبان انگلیسی شناخته می‌شود و می‌تواند به زبان‌آموزانی که تمایل دارند مهارت‌های دستور زبانی خود را بهبود دهند، کمک بسیاری کند.

خرید کتاب های (Basic, Intermediate) English grammar in Use

 
چگونه از کتاب های گرامر این یوز استفاده کنیم؟

در زیر، بهترین روش‌های استفاده از این کتاب‌ها برای هر گروه توضیح داده شده است:


برای زبان‌آموزان:

·        انتخاب موضوع‌ها بر اساس نیازها: به جای مطالعه ترتیبی از اول تا آخر کتاب، بهتر است زبان‌آموزان موضوعاتی را انتخاب کنند که در آن‌ها نیاز به تقویت دارند.

·        استفاده از فهرست مطالب: با استفاده از این ابزارها، زبان‌آموزان می‌توانند موضوعات مورد نیاز خود را پیدا کرده و به انجام تمرینات مربوطه بپردازند.

·        حل سؤالات بخش راهنمای مطالعه: این بخش‌ها به زبان‌آموزان کمک می‌کند تا نقاط ضعف خود را شناسایی کرده و به مباحث مرتبط توجه بیشتری بکنند.

برای معلمان زبان انگلیسی:

·        استفاده به عنوان منبع تکمیلی: به جای استفاده از این کتاب به عنوان کتاب اصلی در برنامه‌ی آموزشی، می‌توانید آن را به عنوان یک منبع تکمیلی برای آموزش دستور زبان استفاده کنید.

·        تعیین موضوعات نیازمند تقویت: معلمان می‌توانند موضوعاتی را که به نظرشان دانش‌آموزان نیاز به تقویت دارند را مشخص کنند و از آن‌ها برای تمرین در خانه و یا در کلاس استفاده کنند.

·        بررسی پاسخ دانش‌آموزان: با بررسی پاسخ‌های دانش‌آموزان به سؤالات بخش راهنمای مطالعه، معلمان می‌توانند به درک درستی از سطح دانش دستور زبان دانش‌آموزان بپردازند و مباحثی که باید بیشتر به آن‌ها توجه کنند را مشخص کنند.

کلام آخر

استفاده از کتاب‌های مجموعه Grammar in Use یکی از راه‌های موثر برای بهبود مهارت‌های دستور زبانی و تسلط بر زبان انگلیسی است. با توجه به روش‌های بهینه استفاده که برای زبان‌آموزان و معلمان توضیح داده شد، می‌توان از این کتب به نحوی کارآمد بهره برد که باعث پیشرفت سریع‌تر و موثرتر در مسیر یادگیری زبان شود. بنابراین، با تمرکز، استمرار و استفاده هوشمندانه از این منابع آموزشی، می‌توان به تسلط بر دستور زبان و بهبود مهارت‌های زبانی دست یافت و در ارتباط با دنیای جهانی شدیداً متصل و چندفرهنگی امروزی، قدرتمندتر عمل کرد.

با آرزوی موفقیت شما.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها