ملاک شما برای اینکه یک کتاب آموزش زبان انگلیسی را جزو بهترین کتاب ها بدانید چیست؟ اینکه یک کتاب را ساده تر یاد میگیرید یا اینکه قیمت کمتری دارد، دسته بندی محتوای کتاب مناسب است، به درد همه ی افراد می خورد یا اینکه با مطالعه آن دچار بمب باران اطلاعاتی می شوید؟
کد خبر: ۱۲۴۶۲۰۴
معرفی بهترین کتاب گرامر زبان انگلیسی برای همه سطوح

در نهایت اگر با هر استدلالی یک کتاب زبان انگلیسی را جزو بهترین کتاب ها می دانید باید این نکته را در ذهنتان داشته باشید که رسالت یک کتاب خوب این است که در کمترین زمان، به بهترین شکل ممکن نقاط ضعف شما را پوشش دهد. در غیر این صورت کتاب مناسبی انتخاب نکرده اید. شاید هم یک کتاب مناسب انتخاب کرده اید اما چیز زیادی از آن یاد نمیگرید و اصلا دلتان هم نمی خواهد لای آن را باز کنید. در چنین وضعیتی باید به انتخاب خودتان شک کنید.

بهترین کتاب گرامر زبان انگلیسی برای شما، کتابی است که پاسخ مناسبی به نیازهایتان بدهد و مناسب سطح شما باشد. در این مقاله ما به معرفی سه کتاب آموزش گرامر زبان انگلیسی پرداخته ایم که می توانند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشند. در ادامه با توجه به توضیحاتی که در مورد هر کتاب نوشته شده، کتاب گرامر مناسب سطح خود را در این لیست پیدا کنید و با شروع مطالعه ی آن، درب های جدیدی از دانسته های گم شده را به روی خود باز کنید.

1-کتابgrammar in use ، انتخاب مناسب برای آموزش گرامر در هر سطح

از بهترین کتاب هایی که برای آموزش و یادگیری گرامز زبان انگلیسی موجود است؛ می توان به کتاب grammar in use اشاره کرد. این کتاب به ساده بودن و روان بودن معروف است و همه زبان آموزان به دلیل استفاده ساده از آن، عاشق محتویات و روند این کتاب هستند.

از مهم ترین نکات مثبت سری کتاب grammar in use می توان به مثال های متنوع و تمرینات بسیار زیاد و مناسب آن اشاره کرد. اگر از دسته افرادی هستید که یادگیری زبان را به صورت سلف استادی یا همان خودآموز شروع کرده این این سری کتاب ها بسیار مناسب شما هستند.

تنها نکته ای که برای این دسته از افراد وجود دارد این است که برای شروع خودخوانی زبان انگلیسی، حتما به صورت دقیق سطح زبان خود را بدانند. کتاب های گرامر این یوز دارای سطح بندی از مبتدی تا پیشرفته است. به همین دلیل می توان به عنوان یک راهنمای همیشگی از ابتدا تا انتهای مسیر روی آن حساب کرد.

مزیت بعدی کتاب گرامر این یوز این است که پاسخ تمرینات داخل خود کتاب وجود دارد به همین دلیل زبان آموزان می توانند پس از حل تمرینات، پاسخ های خود را چک کنند و حتی نمره های فرضی برای خودشان در نظر بگیرند. به این شکل می توانید یک استاندارد و KPI برای سنجش عملکرد خود در بازه زمانی مشخص تعیین کنید.

2-کتاب Basic English Grammar، یادگیری مکالمه و گرامر باهم!

از مشکلات رایج میان زبان آموزان می توان به فراموش کردن گرامر در زمان مکالمه اشاره کرد. در اصل هدف بسیاری از کتاب های زبان انگلیسی این است که چهار مهارت خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن را به صورت همزمان تقویت کنند اما در مواردی ممکن است در بعضی از این چهار مهارت دچار ضعف شوند!

در چنین مواقعی زبان آموز سعی می کند با فوکوس روی نقطه ضعف خود و تمرین بیش از حد، نقاط ضعف را پوشش دهد اما رعایت تعادل در این رویکرد بسیار مهم است. در اصل این موضوع بسیار اهمیت دارد که خودتان را دلزده نکنید!

در مورد یادگیری گرامر زبان انگلیسی نیز خواندن کتاب های گرامر به صورت پیاپی شاید بعد از مدتی خسته کننده باشد. کتاب Basic English Grammar که بر راستای اهداف مکالمه تنظیم شده است، علاوه بر مکالمه، بهای زیادی به مکالمات روزمره انگلیسی و همچنین ساختار آن داده است.

نکته ی مهمی که در مورد این کتاب وجود دارد این است که گرامر تفاوت ساختار نوشتاری و ساختار محاوره ای نیز به خوبی آموزش داده شده است. همچنین جداول آموزش گرامر نیز روند مناسبی را برای یادگیری فراهم کرده است.

فرصت تقویت مهارت شنیداری در کنار تقویت گرامرِ مکالمه را از دست ندهید!

پیشنهاد می شود زمانی که در حال مطالعه کتاب Basic English Grammar هستید و روی گرامر مکالمه تمرکز دارید، تلاش خود را برای قوی تر کردن مهارت شنیدن نیز افزایش دهید. کتاب tactics for listening یکی از بهترین انتخاب هایی است که می تواند در این زمینه کمک شایانی به شما کند. این کتاب در سه سطح Basic, Developing و Expandingتنظیم شده است که هر سطح یک کتاب با فرمت PDF و فایل های صوتی دارد.

3-کتاب Cambridge Grammar for IELTS، بهترین کتاب برای گرامر آیلتس

کتاب گرامر فور آیلتس، توسط دانشگاه کمبریج گردآوری شده است و بهترین کتاب برای کسانیست که با سطوح متوسط زبان کاملا آشنا هستند و در حال حاضر قصد فراگیری گرامر آیلتس را دارند. کتابCambridge Grammar for IELTS نکات مهم را در 25 درس و در بخش های شنیداری تهیه کرده است.

در اصل هدف اصلی این کتاب، ارائه لغات و نکات مهم و کاربردی است که یادگیری کامل آن ها برای آزمون آیلتس واجب است. این کتاب را می تواند از سایت جنگل با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید. پیشنهاد می کنیم تنها در صورتی صحنه ی آزمون آیلتس را در ذهنتان تصور کنید که این کتاب را به صورت کامل مطالعه کرده اید!

انتشارات جنگل مناسب برای همه ی زبان آموزان، دانشجویان و دیگر افراد

نکته ی مهمی که درمورد سایت جنگل وجود دارد این است که تنها قابلیت خرید کتاب های زبان انگلیسی برای کاربران فراهم نشده است بلکه کتاب های درسی مانند کتاب تفسیر موضوعی قرآن، کتاب های حقوقی، محصولات آموزشی مانند فلش کارت و موارد مشابه با تخفیف های ویژه به فروش می رسد. در صورت تمایل می توانید با مراجعه به سایت جنگل انواع کتاب ها و محصولات را مشاهده کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها