پیشنهادهای «جام‌جم» برای آخر هفته با تلویزیون

طوفان عدالت در باغ رز

پیشنهادهای «جام‌جم» برای آخر هفته با تلویزیون

عملیات نجات بازمانده از جزیره گنج

در این آخر هفته فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن راهی آنتن سیما می‌شود.
کد خبر: ۱۴۶۰۷۸۱
نویسنده نوشین مجلسی - گروه رسانه

«تک‌تیرانداز»، «محمد رسول‌ا... (ع) (قسمت اول)»، «وقتی همه خواب بودند»، «بازمانده»، «محمد رسول‌ا... (ع) (قسمت دوم)»، «هوک»، «اتاق شنود»، «کارتن‌خواب»، «سفر بزرگ»، «شلیک نکن»، «آرتی، ماجرا آغاز می‌شود»، «دیو موش خرما»، «بادبادک»، «قوش»، «قطار چنای»، «زندانی اسپانیایی»، «رهایی»، «دشمن ملت»، «دو جریب زمین»، «عملیات نجات از غار»، «حفره»، «اسیر خاک»، «غلام»، «دهکده بز‌ها - ماجراجویی فضایی»، «مانو بادخورک کوچک»، «ارباب جیب‌برها»، «جزیره گنج»، «قدم خیر»، «اونودا: ده هزار شب در جنگل (قسمت دوم)»، «آقای رئیس‌جمهور»، «فرشتگان قصاب» و «موج پنجم» ازجمله این آثار هستند که ما از میان‌شان پیشنهادهایی برای شما داریم. 

«تک‌تیرانداز» در شبکه یک
فیلم سینمایی «تک‌تیرانداز» به کارگردانی علی غفاری فردا ساعت ۱۶از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ تماشای این فیلم برای علاقه‌‎مندان به سینمای دفاع‌مقدس جالب خواهد بود. درخلاصه داستان این فیلم آمده است: تک‌تیرانداز ایرانی کابوسی مرگبار برای افسران و فرماندهان ارتش بعث شده است.صدام شخصا برای سر او جایزه تعیین می‌کند. مزدوران و زبده‌ترین نیروهای ارتش بعث عازم ماموریت می‌شوند تادستور رسمی صدام عملی شود... . کامبیز دیرباز، امیررضا دلاوری، علی‌رضا کمالی، عبدالرضا نصاری و حسین پوریده بازیگران این فیلم هستند. 
     
نجات «بازمانده» در شبکه ۲
فیلم سینمایی «بازمانده» به کارگردانی زنده یاد سیف‌ا... داد فردا ساعت ۱۷ و ۳۵ دقیقه از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ این اثر از فیلم‌های خاطره‌انگیز سینمای ایران است که با روایتی تاثیرگذار از فلسطین می‌گوید. داستان فیلم با بازی سلما المصری، جیانا عید، بسام کوسا، جمال سلیمان و غسان مسعود؛ درباره اشغال شهر حیفا در سال ۱۹۴۸ در فلسطین اشغالی است؛ پزشکی به نام سعید همراه با همسر و فرزند نوزادش، فرهان قصد سفر دارند. سعید، تروریست اسرائیلی به نام شمعون را که همبازی دوره کودکی‌اش بوده در ایستگاه راه‌آهن با چمدانی حاوی بمب می‌بیند. شمعون قبل از انفجار می‌گریزد و سعید موضوع را به پلیس اطلاع می‌دهد. شمعون از سعید می‌خواهد که قبل از قتل‌عام مردم شهر، شهر حیفا را ترک کند. همچنین صفیه، مادر سعید به حیفا می‌آید تا فرزندش را به بهانه بیماری پدرش رشید، به ترک حیفا ترغیب کند. روزی که آنها تصمیم به سفر گرفته‌اند، صهیونیست‌ها به حیفا هجوم می‌آورند و سعید و همسرش در قتل‌عام اهالی شهر کشته می‌شوند که ... .
     
حضور در «اتاق شنود»
فیلم سینمایی «اتاق شنود» به کارگردانی مت اسکندری فردا ساعت ۲۰ دقیقه بامداد از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ این فیلم برای نخستین بار روی آنتن می‌رود و همچنین در آن چهره‌هایی معروف حضور دارند. در این فیلم با بازی بروس‌ ویلیس، الیور ترونا، کوین دیلون و تگزاس بتل خواهید دید: مامور تازه‌واردی به نام جاستین روز اول کاری خود را در اتاق شنود شروع می‌کند. او قرار است یک قاچاقچی بزرگ را از طریق دوربین و میکروفن‌های جای‌گذاری‌شده در خانه‌اش، زیرنظر قرار دهد. این قاچاقچی دفترچه‌ای دارد که در آن اسامی پلیس‌های فاسد ثبت شده است؛ لذا زنده ماندن او مهم است اما ناگهان تعدادی مرد مسلح ناشناس به خانه او حمله می‌کنند و می‌خواهند قاچاقچی را به قتل برسانند که جاستین از طریق تصاویر دوربین‌های مداربسته متوجه می‌شود این افراد پلیس هستند که از طرف رئیس کلانتری دستور دارند برای پاک کردن نام خود و افشا نشدن اسامی دفترچه، این قاچاقچی را به قتل برسانند. جاستین نمی‌داند چه کار کند با رئیسش تماس می‌گیرد. اما او تا رسیدن کمک، خود باید دست به کار شود. و مجبور می‌شود برای نجات جان قاچاقچی از گوشی همراه خودش با او تماس بگیرد که ... . 
     
به شبکه ۴ «شلیک نکن»
فیلم سینمایی «شلیک نکن» به کارگردانی استین کونیکس فردا ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ این فیلم با بازی یان دکلیر، ویوین دی ماینک و مو باکر برای اولین بار از آنتن پخش می‌شود و براساس یکی از معروف‌ترین و پرابهام‌ترین پرونده‌های جنایی و سیاسی تاریخ معاصر بلژیک ساخته شده است. در فاصله بین سال‌های ۱۹۸۲ تا ۱۹۸۵ گروهی از افراد مسلح با نام باند نایول با حمله به فروشگاه‌ها دست به کشتار مردم می‌زنند، بدون آن‌که چیز خاصی را به سرقت ببرند. در آخرین حمله خونین در ۹ نوامبر ۱۹۸۵ این باند تبهکار به سوپرمارکت دلهایزه حمله می‌کنند و هشت نفر بی‌گناه را به قتل می‌رسانند.از این هشت نفر، سه نفر از اعضای یک خانواده هستند که موضوع فیلم حول آنها می‌چرخد. قهرمان فیلم پیرمردی به نام آلبرت است که در این جنایت دخترش ترز، نوه‌اش ربکا و دامادش ژیلبر کشته شدند و فقط نوه ۹ ساله‌اش دیوید جان سالم به‌در برد، البته او به‌شدت در این حمله زخمی شد.پس از این تراژدی هولناک آلبرت و همسر پیرش باید بار زندگی و دادخواهی را به دوش بکشند. آلبرت با پیگیری‌های مستقل خود به‌دنبال پیدا کردن قاتلان عزیزانش است اما... .
     
پرواز «بادبادک» در شبکه تهران
فیلم سینمایی «بادبادک» به کارگردانی تاکاهیسا ززه، فردا ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه از شبکه تهران پخش می‌شود.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ جدید بودن این اثر برای آنتن دلیل پیشنهاد ماست. در این فیلم با بازی آن واتانابه، هیروشی آبه، جون موراکامی و تاکومی کیتامورا خواهیم دید: یاسو و میساکو به‌تازگی صاحب فرزندی به نام آکیرا شده‌اند. یک روز میساکو از همسرش می‌خواهد که آنها را به محل کارش ببرد و در آنجا حوله‌ای که دست آکیراست به بارهای روی هم انباشته شده گیر می‌کند و بارها می‌خواهد روی سر آکیرا بریزد که میساکو خودش را حائل کرده و زیر بارها می‌ماند و کشته می‌شود. یاسو هرگز از این موضوع به آکیرا چیزی نمی‌گوید که مادرش برای نجات جان او مرده است.سال‌ها می‌گذرد و آکیرا به توکیو می‌رود که تحصیلاتش را ادامه دهد وبا زنی مطلقه به نام یومی که یک پسر کوچک دارد ازدواج می‌کند.یاسو ابتدا نمی‌تواند با این مسأله کنار بیاید ولی... .
     
نمایش «عملیات نجات از غار»
فیلم سینمایی «عملیات نجات از غار» به کارگردانی تام والر امشب ساعت ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ این فیلم جدید است و با بازی آپا باویلای، اریک براون، لارنس د استفانو و سامان گونان؛ درباره یک تیم بین‌المللی از غواصان برتر جهان است که بسیج می‌شوند تا یک تیم فوتبال پسران را که به‌دلیل بالا آمدن سیل، در غاری گرفتار شده‌اند، نجات دهند و... .
     
تماشای افق در جنگل
فیلم سینمایی جدید«اونودا:ده هزارشب درجنگل(قسمت دوم)»به کارگردانی آرتورهراری فرداساعت۱۰از شبکه افق پخش خواهدشد.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ پخش این فیلم روی آنتن جدید است. در این فیلم با بازی یویا اندو، کانجی سودا، کای اینواکی و تایگا ناکانو خواهید دید: اونودا به‌عنوان یک کماندو آموزش دیده بود و در طی جنگ جهانی دوم ماموریت داشت که جزیره لوبانگ در فیلیپین را حفظ کند و مانع از ورود دشمن به آنجا شود. به اونودا گفته شده بود که هرگز نباید تسلیم شود اما او خیلی بیشتر از آن که هرکسی ممکن بود فکرش را بکند به این دستور وفادار ماند. وقتی جنگ در سال ۱۹۴۵ با شکست ژاپن به پایان رسید، اونودا نتوانست این را باور کند و حاضر به تسلیم نشد. اعضای یگان او یکی یکی تسلیم شدند یا مردند اما... .
     
«فرشتگان قصاب» به سلامت
فیلم تلویزیونی «فرشتگان قصاب» به کارگردانی سهیل سلیمی فردا ساعت۱۱از شبکه سلامت پخش می‌شود.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ این فیلم با زیرنویس برای ناشنوایان بهسازی شده است. در خلاصه داستان فیلم آمده است: فرهاد و گیسو زن وشوهرافغان که منتظر تولد فرزند خود هستند در مخمصه‌ای گرفتار می‌شوند.گیسو معلم مدرسه بوده و فرهاد در کمپ سازمان ملل که در افغانستان مستقر است به‌عنوان مترجم فعالیت می‌کند.یک گروه صهیونیستی که درکارقاچاق اعضای بدن کودکان در افغانستان فعالند به کمک نیروهای ارتش آمریکا به مدرسه‌ای که گیسو در آن درس می‌دهد حمله کرده و... .دارین حمزه، ستاره پسیانی و محمدرضا غفاری در این فیلم هنرنمایی کرده‌اند.

یافتن امید در «جزیره گنج»
فیلم تلویزیونی «جزیره گنج» به کارگردانی حمیدرضا لوافی امروز ساعت ۱۷ از شبکه امید پخش خواهد شد.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ احتمالا تماشای این فیلم برای نوجوانان مهیج خواهد بود.این تله‌فیلم داستان گروهی از بچه‌هاست که برای اردو به آبادان می‌روند. آنها برای یافتن جزیره گنج به دور از چشم مربی خود سوار بر لنج یکی ازبچه‌های محلی می‌شوند وازیک جزیره سر در می‌آورند. آنهابه ۳۰سال قبل بازگشته‌اند ودرمیان رزمندگان و عراقی‌ها، خود را سرگردان می‌بینند که... .زنده‌یاد علی سلیمانی، محمدامین همت‌آبادی، ابراهیم امیری و سورنا بایراملو در این فیلم بازی کرده‌اند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها