معاون مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان:

توزیع گوشت گرم تنظیم بازاری در همدان

آغاز توزیع گوشت گرم تنظیم بازاری در استان همدان

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان از آغاز توزیع گوشت گرم گوساله تنظیم بازاری با قیمت ۲۹۹ هزار تومان در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۵۹۸۲۵

به گزارش جام جم آنلاین همدان، مصطفی ترکمان با اشاره به تأمین و توزیع گوشت گوساله گرم وارداتی اظهار کرد: گوشت گرم گوساله با قیمت ۲۹۹ هزار تومان توسط جهاد کشاورزی با همکاری استانداری و شرکت پشتیبانی امور دام تامین شده و در حال توزیع است.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر عرضه گوشت گرم گوساله در فروشگاه‌هایی چون فروشگاه‌ تعاون روستایی و جانبو، بدون هیچ گونه محدودیتی انجام می‌شود افزود: در صورت استقبال، به دیگر فروشگاه‌های زنجیره‌ای سهمیه گوشت گرم تخصیص می‌یابد. 

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان یادآور شد: سهمیه گوشت وارداتی که برای استان لحاظ شده، قابل ملاحظه است و به طور مرحله‌ای وارد استان می‌شود. 

وی همچنین خاطرنشان کرد: گوشت گرم برزیلی به صورت بشقابی و با کیفیت بالا عرضه می‌شود. 

ترکمان در ادامه با بیان اینکه ۲۰ تن گوشت گوسفندی منجمد وارداتی تنظیم بازاری نیز برای ایام پیش از عید قربان تامین شده است تصریح کرد: در تلاش هستیم مقدار فوق افزایش یابد، به ویژه که گوشت گوسفندی منجمد با قیمت ران ۲۸۵ هزار تومان و سردست ۲۷۵ هزار تومان به منظور تنظیم بازار و رفع نیاز مردم عرضه می‌شود. 

وی در پایان گفت: گوشت گوساله منجمد نیز با سهمیه قابل توجه و با قیمت حداکثر ۳۱۵ در استان توزیع شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها