خاطرات کاغذی

ببینید | پیشونی‌ سفید

دوستی توله‌سگی به‌نام پیشونی‌سفید با گرگ و توله‌هایش از قصه‌های قدیمی مشرق‌زمین است. پیشونی‌سفید در کنار دو سگ شکاری، مرغ و خروس‌ها، غاز‌ها و گوسفندان در مزرعه یک پیرمرد زندگی می‌کرد. پیشونی‌سفید در میان این حیوانات همبازی نداشت.
کد خبر: ۱۴۵۹۰۸۸
نویسنده مریم فلاح - نویسنده و پژوهشگر
تعداد بازدید : 12

یک روز به قصد بازی با گوسفندان آن‌قدر از سروکله‌شان بالا رفت که تمام بدنش از پشم پوشیده شد و وقتی گرگ پیر به قصد شکار به گوسفندان حمله کرد به اشتباه این توله‌سگ شیطان را شکار کرد. به محض این‌که پیشونی‌سفید وارد لانه گرگ مادر شد، در مقابل چشمان متحیر گرگ، خیلی زود همبازی توله‌هایش شد. اگرچه خانم‌گرگه از این وضعیت راضی نبود، اما این دوستی ناخواسته در بخشی دیگر از داستان باعث نجات او از تیر خلاص اسلحه مرد مزرعه‌دار شد. 

«بهترین داستان‌های دنیا» با عنوان انگلیسی Manga world folk tales به معنی «داستان‌های عامیانه جهان مانگا» محصول ۱۹۷۶ تا ۱۹۷۹ ژاپن در شرکت دکس پروداکشنز به کارگردانی هیدئو نیشیماکی و کینوسوکه دویا ساخته شد.

تعدادی از بهترین داستان‌های دنیا که به‌صورت تک‌قسمتی هستند و با تکنیک‌های مختلف در کشور‌های مختلف کار شده در این مجموعه کنار هم قرار گرفته‌اند. داستان‌هایی مثل: گالیله، دوستی و راستی، سرگذشت رمی، ویلهلم تل، شیر و چوپان، قورباغه و نگی، هانسل و گرتل و ....

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها