معرفی دادستان جدید شهرستان گنبدکاووس ؛

حضور میدانی ، مردمداری و حمایت از شعار سال سرلوحه دادستان جدید

رئیس کل دادگستری گلستان صبح امروز با حضور در شهرستان گنبدکاووس ، حکم دادستانی این شهرستان را به محمد ارمی ابلاغ  و از تلاش های دادستان سابق این شهرستان قدردانی کرد.
رئیس کل دادگستری گلستان صبح امروز با حضور در شهرستان گنبدکاووس ، حکم دادستانی این شهرستان را به محمد ارمی ابلاغ  و از تلاش های دادستان سابق این شهرستان قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۴۵۸۵۱۰
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم انلاین از گرگن ، ارمی تا پیش از این، معاون دادستان گرگان بود. حسینعلی ایزد دادستان سابق شهرستان گنبدکاووس نیز به سمت معاون دادستان مرکز استان منصوب شد .
رئیس کل دادگستری گلستان در مراسم معرفی دادستان جدید شهرستان گنبدکاووس با گرامیداشت یاد و نام شهید رئیسی گفت:  پیروزی‌های جبهه مقاومت که محصول اقدامات شهید سلیمانی بود، در دولت شهیدجمهور رقم خورد و وی حامی همه مردم مظلوم جهان بود.
حیدر آسیابی افزود:همانطور که حیات ایشان مایه برکت  بود ، شهادت آیت‌الله رئیسی نیز سبب اتحاد و وحدت بین مردم و عزت سیاسی کشور شد.
آسیابی گفت: شهادت این مرد میدان عمل، آزمونی دیگر برای حضور مردم در صحنه بود و مردم ایران سرافرازتر از گذشته از این آزمون سربلند بیرون آمدند و بار دیگر وفاداری خودشان به انقلاب و رهبری به منصه ظهور گذاشتند.
وی ادامه داد: مطمئن هستیم مردم این تجدید میثاق خود را با حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات کامل می کنند و مانند گذشته، دشمن را ناامید خواهندکرد.

رئیس کل دادگستری گلستان در ادامه این مراسم از دادستان شهرستان گنبدکاووس خواست: مردم‌داری، میدانی بودن و اقدام انقلابی را سرلوحه خود قرار دهند.
آسیابی به اشاره به شعار سال گفت:  حمایت از واحدهای تولیدی و رفع مشکلات آنها و همچنین توجه به حقوق عامه، در دستور کار دادستان خواهد بود.
رئیس کل دادگستری با تاکید بر این که  رضایتمندی مردم و تکریم ارباب رجوع هدف اصلی ماست، گفت: البته رضایت مردم به این معنی نیست که درخواست های غیرقانونی اجابت شود بلکه باید با زبان خوش مردم قانع شوند .
حیدر آسیابی با بیان این که در دستگاه قضایی حتی یک درصد نارضایتی به علت رفتار نامناسب پذیرفته نیست، تاکید کرد: باید اتاق رئیس دادگستری و دادستان ها در حوزه های قضایی به روی مردم باز باشد  و اگر مشکل مردم در شهرستان ها حل نشد، ما  در اداره کل دادگستری در خدمت مردم و پاسخگوی آنان خواهیم بود .
وی گفت:  دادستان جدید نیروی انقلابی ، متدین،  قاطع و مرد عمل است .
آسیابی افزود:  آقای ایزد دادستان سابق گنبدکاووس نیز در مدت حضورشان در دادستانی علی آباد و گنبدکاووس یک نیروی میدانی ، انقلابی ، مردمدار و پیگیر بودند و به علت توفیق در عملکردی که داشتند  به سمت معاون دادستان مرکز استان منصوب گردید.
مهدی دهرویه فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز هماهنگی  بین اعضای  شورای تامین را سبب هم افزایی در زمینه پیشگیری از وقوع جرم  و  عامل پدافندی بیان کرد.
حجت الاسلام ترابی  و آخوند نوری زاد ائمه جمعه  تشییع  و تسنن گنبدکاووس  نیز بر مدیریت تحول گرایانه و حفظ وحدت در دیار رنگین کمان  اقوام تاکید کردند.
حسینعلی ایزد دادستان  سابق گنبدکاووس  توجه ویژه به حفظ کرامت همکاران  ، تکریم ارباب رجوع   ،  حل مشکلات دفع فاضلاب مسکن مهر کاج  ،  راه اندازی آنژیو گرافی،  تعیین تکلیف پرونده کثیرالشاکی موج های آبی را از مهمترین  اقدامات دادستانی گنبدکاووس  در دوران خدمت برشمرد.
محمد ارمی دادستان جدید گنبدکاووس نیز در این مراسم ،   نگاه ویژه به اجرای سند تحول قضایی  ،  ارتقای سلامت اداری  ،  صیانت حقوق عامه و بیت المال  ،  حساسیت  نسبت به ناهنجاری های اجتماعی و تخلفات اداری  ،  حمایت از سرمایه گذاری های مشروع و کارآفرینی به ویژه در بخش دانش بنیان  ،  نگاه ویژه به رویکرد کاهش جمعیت کیفری در ندامتگاه  را از اولویت کاری خود در دوران دادستانی دادستانی بیان کرد و گفت : برای ارتباط مستقیم مردم با دادستان، به زودی یک شماره همراه، اعلام می شود تا مردم بتوانند  مستقیم با دادستانی در ارتباط باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها