مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد:

اتصال فاضلاب منازل به قنات جرم است

آمادگی شهر یزد در میزبانی از شهروندان و میهمانان نوروزی هم زمان با بهار دل‌ها و طبیعت

یزد- مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد از همگرایی کامل تمامی حوزه‌های شهرداری در میزبانی از شهروندان و میهمانان نوروزی خبر داد.
کد خبر: ۱۴۴۷۹۱۴

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، علیرضا نقوی در جلسه هماهنگی برنامه‌های نوروزی شهرداری یزد که با حضور روسای سازمان فرهنگی اجتماعی و سیما و منظر و فضای سبز شهرداری برگزار شد، با اشاره به بارندگی‌ها در شهر یزد و خدمات شهرداری اظهار داشت: خدا را شاکریم که در این یک‌سال گذشته با نظر مثبت شورای اسلامی شهر یزد و حمایت‌های شهردار یزد در حوزه مدیریت بحران و تجهیزات در مناطق اتفاقات بسیار خوبی رخ داد که عملاً تاب آوری شهر نسبت به گذشته بالاتر رفته و مردم نگرانی کمتری داشتند، آبگرفتگی ها به حداقل رسید و برای چند نقطه ای که آبگرفتگی هم وجود داشت تکمیل پروژه های دفع آب های سطحی در حال انجام است.

وی افزود: طی دو سال گذشته هم افزایی و هماهنگی بین مناطق، سازمان ها و معاونت‌ها در شهرداری یزد اتفاق مبارکی است که باید به فال نیک گرفت که امسال نِمود کامل آن را در برنامه‌های نوروزی خواهیم داشت و در بهار قرآن و بهار طبیعت به عینه دیده خواهد شد.

مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد برنامه کشورهای اسلامی در ماه مبارک رمضان را یادآور شد و اظهارداشت: در بسیاری از کشورها تا قبل از اذان مغرب و افطار رویداد خاصی را نمی‌بینیم اما پس از اذان نشاط خاصی در بین مردم دیده می‌شود از جزء خوانی قرآن، افطار دسته جمعی و کنار هم بودن مردم که بسیار مورد توجه است و ما باید در اجرای رویدادهای نوروزی هم برای ساکنین شهر یزد و هم برای میهمانان برنامه‌ریزی ها را مدنظر قرار دهیم.

علیرضا نقوی یادآور شد: این برنامه‌ها و رویداهایی که برای سال نو تدارک دیده شده همگی برنامه شهرداری و شهر است و هرچه توان و امکانات داریم برای این برنامه‌ها خواهیم گذاشت و محور اصلی که در منطقه بافت تاریخی است با تمهیداتی که اندیشیده شده به بهترین نحو انجام می شود.

وی با تاکید بر مستندسازی این برنامه‌ها گفت: از رئیس سازمان فرهنگی هم درخواست داریم تا مستندسازی جامع و کاملی از این رویدادها انجام شود که الگو و تجربه‌ای برای آیندگان باشد و به مدیران پس از ما هم منتقل گردد.

مدیر منطقه بافت تاریخی در پایان ضمن آمادگی کامل در همکاری برنامه های نوروزی افزود: تمامی معاونت‌ها و حوزه‌های ما در کنارمردم حضور خواهند داشت  تا نوروز ۱۴۰۳ یادگاری و خاطره‌ای نیک در ذهن مخاطبان باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها