همزمان با ایام الله دهه مبارکه فجر ۱۲ طرح فنی و محتوایی صدا و سیمای مرکز قم با حضور برخی مسئولان رسانه ملی و استان افتتاح شد.
کد خبر: ۱۴۴۴۴۷۷

به گزارش جام جم آنلاین،چ دی سازی اتاق فرمان استودیو حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها با طراحی و نصب  تجهیزات جدید، استودیو رادیویی جمکران، طراحی و راه اندازی استودیو تلویزیون اچ دی شهیدان زین الدین نصب و راه اندازی سیستم اتوماسیون صدا و تصویر از جمله طرح‌های فنی صدا و سیمای استان قم است که در آستانه ۲۲ بهمن با حضور معاون امور استان‌های رسانه ملی به بهره‌برداری رسید.

نصب و راه‌اندازی سیستم ایمنی ترانس پرقدرت اصلی مرکز و تامین تجهیزات جدید صدا و تصویر به منظور ارتقای کیفیت تصویری و محتوایی از دیگر طرح‌های است که بهره برداری از آن‌ها از امروز رسما آغاز شد.

امروز همچنین دو اثر محتوایی شامل تله فیلم اشک فرات با موضوع موکب‌های اربعین حسینی علیه السلام به تهیه کنندگی و کارگردانی علی بی‌طرفان و همچنین مجموعه پویانمایی شهر من به تهیه کنندگی و کارگردانی سعید گایینی در ۲۶ قسمت ۷ دقیقه‌ای رونمایی شد.

در آیین افتتاح و رونمایی از طرح‌های فنی و محتوایی شبکه استانی نور شریفی معاون فنی و توسعه رسانه ملی از اقدامات صدا و سیمای قم در تجهیز و راه‌اندازی و ارتقاء سیستم‌های رادیویی و تلویزیونی قدردانی کرد.

وی گفت: باید افتخار کنیم که این فعالیت‌ها به دست مهندسان جوان کشورمان اجرا شده است.

شریفی افزود: امیدوارم با تامین اعتبار مورد نیاز بتوانیم سطح پوشش برنامه‌های صدا و سیما را در استان قم به ۱۰۰ افزایش دهیم.

افتتاح ۱۲ طرح صدا و سیمای قم همزمان با دهه فجر

آیت الله سید محمد سعیدی، تولیت آستانه مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها هم در این آیین یکی از مهمترین وظایف رسانه ملی را تبیین دستاورد‌های نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: امروز باید صدا و سیما با نمایش گذاشتن برکات انقلاب اسلامی مردم را برای حضور در پای صندوق‌های رای تشویق کند چرا که حضور حداکثری امنیت کشور را به دنبال خواهد داشت.

در این مراسم همزمان به صورت ویدیو کنفرانس استودیو‌های جدید حرم حضرت معصوم سلام الله علیها و مسجد مقدس جمکران به بهره‌برداری رسید.

استاندار قم هم در این مراسم جایگاه صدا و سیما را در بین مردم ارزشمند توصیف کرد و گفت: امروز همچنان مردم به این رسانه اعتماد دارند.

آقامیری افزود: صدا و سیمای باید به کارکرد واقعی خود برسد و بتواند در فرهنگ سبک زندگی و ساده زیستی مردم اثرگذار باشد.

حسن عابدینی، معاون استان‌های صدا و سیما هم در این مراسم موضوع جهاد تبیین را از موضوعات اولویت‌دار در برنامه‌های صدا و سیما دانست و گفت: همانگونه که رهبری انقلاب فرمودند کسانی تریبون قلم و یا رسانه‌ای دارد باید برای تبیین دستاورد‌های انقلاب و پیشرفت‌های ۴۵ ساله انقلاب گام بردارد.

وی یادآور شد ما امروز در رسانه ملی معتقد هستیم در روزگاری که سنگر و جبهه وجود داشت و رزمندگان ما با مبارزه رودررو با دشمن از ایران اسلامی حفاظت کردند امروز نیز باید همه با جهاد تبیین این سنگر و جبهه‌های نظام اسلامی را حفظ کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها