همزمان با ایام نیمه شعبان صورت می‌گیرد؛

افتتاح بلوار پیامبر اعظم (ص) قم با حضور رئیس جمهور

مدیر کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم از افتتاح بلوار پیامبر اعظم(ص) همزمان با جشن میلاد امام عصر(عج) و با حضور رئیس جمهور خبر داد.
کد خبر: ۵۷۲۸۲۲
افتتاح بلوار پیامبر اعظم (ص) قم با حضور رئیس جمهور

علی حاجی رضا در گفت‌وگو با مهر، اظهار داشت: همزمان با ایام نیمه شعبان فاز ترافیکی بلوار پیامبر اعظم(ص) با حضور رئیس جمهور، وزیر راه و ترابری و مسئولان استان قم به بهره برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: فاز ترافیکی بخشی از این بلوار است که مردم عزیز می‌توانند با وسایل نقلیه عمومی و شخصی از حرم مطهر حضرت معصومه(س) تا مسجد مقدس جمکران را طی کنند.

 مدیر کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم تاکید کرد: همچنین امکانات رفاهی از جمله وسایل نقلیه عمومی و اتوبوس، ایستگاه دوچرخه، تکمیل فضای سبز لینک میانی بلوار، جمع آوری ریل آهن و آسفالت کاری، برطرف شدن موانع ترافیکی، تکمیل سیستم نورپردازی بلوار و ایجاد سه تقاطع خیابان های انسجام، سمیه و معلم با چراغ های راهنمایی و رانندگی در نظر گرفته شده است.

حاجی رضا با بیان اینکه تا کنون 90 درصد کار این پروژه انجام شده است، گفت: بخش زیرگذر تونل غدیر و منتهی به این بلوار هم اکنون آماده شده است و انشالله تا ماه مبارک رمضان به بهره برداری می‌رسد، همچنین زیرگذرهای بلوار نیز همچنان به اتمام نرسیده و در خیابان معلم این زیرگذر ادامه دارد اما به دلیل انشعاب اصلی آب که از این قسمت عبور می‌کند هنوز کار این بخش به اتمام نرسیده و اداره آب و فاضلاب در تلاش برای اتمام کار است.

newsQrCode
برچسب ها: قم
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها