در ۹ ماهه امسال بیش از ۱۰ میلیارد تومان صدقه از سوی امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان جمع آوری شده است.
کد خبر: ۱۴۴۰۶۹۳

به گزارش جام جم آنلاین،معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی گفت: جمع‌آوری صدقات نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۶ درصد رشد داشته است.

عبدالرحیم لطفی با قدردانی از سخاوت بی‌بدلیل مردم نیکوکار استان به نیازمندان افزود: در این مدت ۷۷ درصد صدقه مردم استان ازبا روش روش‌های الکترونیکی پرداخت شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان با اشاره به این که بیش از ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از طریق روش‌های الکترونیکی شامل کد ussd، اینترنتی، خودپرداز، موبایل سنا، واریزبه حساب، کارتخوان و... پرداخت شده است افزود: بیشترین درآمد مربوط به صندوق‌های خانگی بوده است که بیش از ۵ میلیارد و ۷۵ میلیون تومان از این محل جمع آوری شده است.


وی تعداد کل مشترکین صدقات را ۱۹۹ هزار و ۱۲۴ مشترک عنوان کرد و افزود: صدقات جمع‌آوری شده مردم خیر و نیکوکار نیز در سرفصل‌های جهیزیه، مسکن، درمان، اشتغال تحصیلی، موردی و... هزینه می‌شود.


معاون کمیته امداد استان گفت: هم استانی‌های داخل و خارج از استان می‌توانند با شماره گیری#۰۵۶*۸۸۷۷* در مرکز استان و در سایر ادارات با کد همان شهر، مبلغ صدقه خود را پرداخت تا در اولین فرصت به دست نیازمندان واقعی برسد.


لطفی پرداخت صدقه از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۸۸۹۰ و واریز به شماره حساب شبا ir ۱۵۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۱۱۶۷۶۵۱۸۰۰۵ بانک ملی را از دیگر روش‌های نوین پرداخت الکترونیکی کمک به نیازمندان برشمرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها