معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوای گلستان در اطلاعیه‌ای از میزبانی استان از دو شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس خبر داد و توضیح داد: همزمان با ایام فاطمیه از  سه شنبه «۲۱ آذرماه» شهر بندرگز از ساعت ۱۲ ظهر در یادمان شهدای گمنام این شهر ساحلی میزبان این شهدای خوشنام خواهد بود.
معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوای گلستان در اطلاعیه‌ای از میزبانی استان از دو شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس خبر داد و توضیح داد: همزمان با ایام فاطمیه از سه شنبه «۲۱ آذرماه» شهر بندرگز از ساعت ۱۲ ظهر در یادمان شهدای گمنام این شهر ساحلی میزبان این شهدای خوشنام خواهد بود.
کد خبر: ۱۴۳۵۴۲۲
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان پیکر شهدای گمنام سپس به کردکوی منتقل می‌شود و مراسم استقبال از ساعت ۱۵ در مسجد جامع این شهر برگزار خواهد شد و همچنین امشب ، دانشجویان دانشگاه فرهنگیان گرگان  «پردیس خواهران و برادران» و دانشگاه منابع طبیعی گرگان نیز پس از نماز مغرب و عشاء در مراسمی با شهدای گمنام وداع خواهند کرد.

برنامه حضور شهداء در گلستان در روز «چهارشنبه ۲۲ آذر» گرگان ساعت ۸ صبح مدارس دخترانه بعثت، واثقی و کوثر، ساعت ۹ صبح مدرسه دخترانه شاهد و ساعت ۱۰ صبح مدرسه پسرانه مصطفی خمینی و معلم خواهد بود. ساعت ۱۵ عصر مردم آق قلا در یادمان شهدای گمنام و همزمان با نماز مغرب و عشاء مردم انبارالوم در مصلی نماز جمعه با این دو شهید وداع خواهند کرد.

روز پنج شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ نیز عطر شهداء خان ببین، کلاله و آزادشهر و روز جمعه ۲۴ آذر مینودشت، علی آبادکتول و مراوه تپه را معطر خواهد کرد.

ساعت ۱۱ صبح مردم خان ببین در مصلی نماز جمعه ، ساعت ۱۵ عصر مردم کلاله در گلزار شهداء و همزمان با نماز مغرب و عشاء مردم آزادشهر در مسجد جامع میزبان این شهدا هستند.

مردم شهیدپرور مینودشت ساعت ۱۱ صبح در مصلی نماز جمعه، علی آبادکتول همان زمان در مصلی نماز جمعه و مراوه تپه ساعت ۱۶ عصر در مسجد صاحب الزمان (عج) با شهیدان وداع خواهند کرد.

روز شنبه ۲۵ آذر هم شهرهای گرگان و گنبدکاووس میزبان شهدای گمنام هستند و ابتدا ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح مراسم حضور شهداء در امامزاده یحیی ابن زید (ع) برگزار می‌شود و حسینیه عاشقان ثاراله در گرگان هم همزمان با نماز مغرب و عشاء میزبان شهداء خواهد بود.
 شنبه ٢۵ آذر ساعت ١٠:٣٠ تا ۱۱:۳۰ دانشگاه فرهنگیان گنبد    دانشگاه ازاد گرگان   و  دانشگاه گلستان نیز میزبان شهدا خواهد بود

مراسم خاکسپاری هم روز یکشنبه ۲۶ آذر در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها ساعت ۹ صبح از حسینیه عاشقان ثارالله تا آستان مقدس امامزاده عبداله (ع) گرگان برگزار می‌شود.

مقرر شده یکی از شهدای گمنام در محوطه صداوسیمای مرکز گلستان و دیگری در محوطه دانشگاه جامع گلستان به خاک سپرده شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها