سم‌پاشی بهاره درختان مرکبات معابر شهری گرگان آغاز شد
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گرگان

سم‌پاشی بهاره درختان مرکبات معابر شهری گرگان آغاز شد

دانشجویان دانشگاه فرهنگیان امام خامنه ای گرگان  در نشست صمیمی با رئیس کل داگستری گلستان از دغدغه های خود گفتند و سوالاتشان درباره مسائل روز جامعه را پرسیدند. 
دانشجویان دانشگاه فرهنگیان امام خامنه ای گرگان در نشست صمیمی با رئیس کل داگستری گلستان از دغدغه های خود گفتند و سوالاتشان درباره مسائل روز جامعه را پرسیدند. 
کد خبر: ۱۴۳۵۲۲۶
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان رئیس کل دادگستری گلستان در این نشست ، استکبارستیزی را مهم ترین فلسفه نامگذاری روز دانشجو عنوان کرد و گفت: برخی گمان می کنند سابقه دشمنی آمریکا با ملت ایران به بعد از انقلاب اسلامی بازمی گردد اما نگاهی به سیر حوادث تاریخی  مانند کودتای 28 مرداد و حوادث 16 آذر 1332  نشان می دهد دشمنی آمریکا با ملت ایران دیرینه است . 
حیدر آسیابی گفت: از حدود 4 هزار شهید دانشجوی کشور ، 25 درصد دانشجومعلمان بودند که  درست در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت برای دفاع از اسلام و ایران به جبهه رفتند و در این راه به شهادت رسیدند. 
در ادامه این نشست  رئیس کل دادگستری در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان درباره ساخت و سازهای غیرمجاز در زیارت گرگان گفت: 20  سال ساخت و سازها جلوی چشم مسئولان متولی انجام شد و نتوانستند کنترل کنند اما با تلاش ها و اقداماتی که انجام شد موفق شدیم این روند را متوقف کنیم. 
وی ادامه داد: اکنون نقل و انتقال هر گونه مصالح ساختمانی حتی برای ساخت و سازهای  مجاز در داخل بافت روستا هم ، بدون مجوز دادستانی امکان پذیر نیست.  
وی در پاسخ به سوال دانشجویان درباره پرونده نهاده های دامی هم گفت: تاکنون چند پرونده در ارتباط با این موضوع در استان تشکیل شده که برای تعدادی از این پرونده ها کیفرخواست صادر شده و تعدادی هم در مرحله رسیدگی مقدماتی است . 
آسیابی گفت: در پرونده فساد در شهرداری و شورای شهرگرگان هم رای بدوی پرونده شهردار سابق صادر شده و هم اکنون در مرحله تجدیدنظرخواهی است که پس از قطعی شدن رای ، بر اساس ماده 36 جزئیات آن به اطلاع مردم رسانده می شود. 
وی ادامه داد:  در پرونده 2 عضو شورای شهر هم یک پرونده رای بدوی صادر شده و پرونده عضو دیگر هم در  دادگاه کیفری یک استان در حال رسیدگیست . 
آسیابی درباره اقدامات دادگستری استان برای مبارزه با فساد هم گفت: در 2 سال گذشته با تقویت اقدامات نظارتی ، دست کم 100 کارچاق کن و دلال را شناسایی و دستگیر کردیم که در نوع خود کم نظیر است . 
وی  به تلاش های دادگستری گلستان برای توسعه و رونق استان هم اشاره کرد و گفت: طرح بر زمین مانده پتروشیمی گلستان پس از 16 سال با پیگیری و تلاش شبانه روزی دادگستری بالاخره روی ریل افتاد و امروز دولت می تواند  کارهای اجرایی آن را پیش ببرد. 
به گفته آسیابی ،  در موضوع جزیره  آشوراده هم پس از 2 دهه معطلی طرح گردشگری این جزیره  با ورود دادگستری گره گشایی شد . 
رئیس کل دادگستری گلستان با بیان این که از حضور در جمع دانشجویان استقبال می کنیم گفت: از زمان ورود به استان بارها به دعوت دانشگاه های مختلف در جمع دانشجویان حاضر شدیم و از پاسخگویی به سوالات و شنیدن دغدغه های این قشر ابایی نداریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها