فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به تاثیر گذاری قرارگاه عملیاتی انتظامی استان از اقدامات ۲۴ ساعته این قرارگاه در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۳۴۳۱۳

 به گزارش جام جم آنلاین ،سردار "دوستعلی جلیلیان" امروز سه شنبه ۱۴ آذر در این رابطه، افزود: این قرارگاه در ۲۴ ساعت گذشته اقدامات ایجابی نظیر دیدار با اقشار مختلف اجتماعی در سطح استان و شهرستان های تابعه و نیز اقدامات سلبی در مقابله با مجرمان در سطح شهرهای استان را به اجرا گذاشت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در ادامه اقدامات سلبی بیان کرد: ماموران انتظامی با انجام اقدامات تخصصی و کار دقیق پلیسی در راستای جمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز در رسیدگی به ۲ فقره پرونده تیراندازی دو نفر را دستگیر و در این رابطه یک قبضه سلاح جنگی کشف و ضبط گردید.

این مقام ارشد انتظامی در حوزه مبارزه با مواد مخدر ادامه داد: ماموران انتظامی در سطح شهرستان های خاش و گلشن در راستای برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر با رصد اطلاعاتی در عملیاتی ویژه و مقتدرانه محموله های مواد مخدر را شناسایی و زمین گیر و در بازرسی آنها مقدار ۹۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف، ۳ نفر سوداگر مرگ را دستگیر و ۳ دستگاه خودرو نیز توقیف گردید.

وی در حوزه مبارزه با جرایم امنیت اقتصادی افزود: کارشناسان مبارزه با جرایم اقتصادی موفق شدند با کار دقیق پلیسی و اقدامات تخصصی ۳ محموله کالا و یک لودر قاچاق را در شهرستان‌های زاهدان و ایرانشهر شناسایی و در بازرسی از آنها ۲۵ تن کود شیمیایی، ۵۳ هزار هیدرو کربن و سوخت قاچاق به همراه یک لودر قاچاق را کشف که ارزش این محموله ها ۹۷ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار "جلیلیان" با اشاره به دستگیری ۶ نفر سارق حرفه ای، کشف ۳۹ فقره انواع سرقت و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، خاطرنشان کرد: تکاوران پلیس در عملیاتی مقتدرانه طی درگیری مسلحانه با شرور مطرح منطقه سراوان که سوابقی مانند سرقت های مسلحانه، گروگان گیری، اخاذی و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم را داشت با آتش برتر پلیس،  وی و همدستش به هلاکت و سلاح و مهمات آنان کشف و ضبط گردید .

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان با اشاره به اینکه مخلان نظم و امنیت و هنجارشکنان باید بدانند که این استان جای امنی برای آن‌ها نیست و قاطعانه و به حکم قانون با آنها برخورد خواهیم کرد، تأکید کرد که با تشکیل قرارگاه عملیاتی در کل استان طرح‌های عملیاتی و پلیسی در جهت برقراری نظم و امنیت و آرامش شهروندان ادامه خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها