فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر اینکه شاخص‌های امنیتی در سیستان و بلوچستان بسیار قابل قبول است، گفت: دشمن اتحاد مردم شیعه و سنی را نمیخواهد و از هر طریقی برای تفرقه و ضربه زدن به وحدت مردم تلاش می کنند.
کد خبر: ۱۳۹۹۴۶۷

به گزارش خبرگزاری جام جم آنلاین سیستان وبلوچستان، صبح امروز مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با حضور سردار رادان فرمانده انتظامی فراجا، فرماندهان انتظامی و جمعی از مسؤولان سیستان و بلوچستان، علما و معتمدین، خانواده شهدا در سالن اجتماعات کوثر ستاد انتظامی سیستان و بلوچستان برگزار شد.

 

فرمانده کل انتظامی کشور در این مراسم گفت: ویژگی های اص این استان برای همگان محسوس است و همین ویژگی ها سبب منحصربفرد بودن آن است.

 

سردار رادان افزود: نعمت دریا و معادن و کشاورزی از ویژگی ها و مواهبی است که باید بیشتذ به آن پرداخته شود اما وجه بارز این استان ویژگی مردم آن است، مردم شیعه و سنی خونگرم، مهمانواز ، مردم عشایر و مرزداری که برای آبادانی و امنیت استان خود پای کار هستند.

 

وی ادامه داد: طبیعی است که این اتحاد و همدلی که به برکت وجود امام و رهبری معظم در استان رقم خورده باعث کینه و حسد دشمن باشد اگر غیر از این بود باید شک کرد.

 

سردار رادن بیان کرد: جایی را که دشمن میخواهد به آن امید ببندند مردم نا امید می کنند، طبیعی است که دشمن از این مردم و انقلاب کینه به دل داشته باشد.

 

وی ادامه داد: عده غرق در فضای مجازی هستند و برداشت درستی از سیستان و بلوچستان ندارند، مرم این استان در فضای واقعی و عینی باهم برادر و متحد هستند و این ویژژگی قابل لمس است.

 

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: راهپیمایی 22 بهمن هم در کشور و هم در سیستان و بلوچستان مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام وانقلاب بود.

 

وی افزود: مردم نشان دادند در مسیر امام و انقلابشان هستند و برای رهبری معظم سربازی می کنند که لازم است مسؤولانی که در این استان خدمت می کنند هم صادقانه و خالصانه به مردم سیستان و بلوچستان خدمت کنند.

 

سردار رادان ادامه داد: شاخص‌های امنیتی در این استان بسیار قابل قبول است، به سبب همه تلاش هایی که در این 44 سال از عمر با برکت انقلاب گذشت، سیستان و بلوچستان یکی از امن ترین نقاط کشور است.

 

وی گفت: در بحث امنیت با کسی تعارف نداریم عبور از امنیت خط قرمز ماست و به کسی اجازه عبور از خط امنیت را نمیدهیم چراکه جلوی قطار در حال حرکت توسعه این استان را می گیرد.

 

فرمانده کل انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: دوستان ما در دستگاهای انتظامی و امنیتی برای تقویت رشد اقتصادی مردم به دنبال نظم و امنیت هستند و زمینه را برای سرمایه گذاری در سایه امنیت فراهم می کنند.

 

وی تاکید کرد: محبت و تعامل با مردم و برخورد جدی با برهم زدنندگان امنیت که جلوی قطار توسعه را در این استان می گیرند باید اولویت فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان باشد.

 

در این مراسم از تلاش های سردار قنبری تقدیر و حکم انتصاب سردار جلیلیان به عنوان فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان به وی اعطا شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها