فرماندهي يگان حفاظت از منابع آبزيان اداره كل شیلات گلستان

5/4 تن ماهي كفال غير استاندارد در استان گلستان كشف شد

يگان حفاظت از منابع آبزيان شيلات گلستان با همكاري محيط زيست مازندران، خودروي حامل 5/4 تن ماهي كفال غير استاندارد را توقيف كرد.
يگان حفاظت از منابع آبزيان شيلات گلستان با همكاري محيط زيست مازندران، خودروي حامل 5/4 تن ماهي كفال غير استاندارد را توقيف كرد.
کد خبر: ۱۴۳۰۷۳۹
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، فرماندهي يگان حفاظت از منابع آبزيان اداره كل شیلات گلستان با اعلام اين خبر گفت: در راستاي جلوگيري از صيد، فروش و عرضه غير مجاز و غير قانوني محصولات شيلاتي در سطح شهرهاي ساحلي، رستورانها و بازار ماهي فروشان، پايگاه آشوراده طي رصد و كنترل چند روزه سطح شهر يك خودروي در بازار ماهي فروشان بندر تركمن كه در حال بارگيري سبدهاي پر از ماهي استخواني غيرمجاز بوده را شناسايي نمود.
سرهنگ ابوالفضل تمسكني افزود : پس از خروج خودروي فوق از بازار، عمليات مشترك جهت توقيف خودرو با هماهنگي محيط زيست مازندران انجام و جزئيات در اختيار محيط زيست مازندران گذاشته شد.
در يك عمليات مشترك با هماهنگي دادستان حوزه بهشهر، خودرو مربوطه در پليس راه سارو شهرستان بهشهر بهمراه ۲ نفر سرنشينان و محموله تعداد ۲۲۰ سبد ماهي كفال غير استاندارد به مقدار ۴۴۰۰ كيلوگرم توقيف و به مراجع قضايي معرفي شدند.
سرهنگ تمسكني در پايان با تاكيد بر برخورد قاطع با متخلفان حوزه صيد و صيادي، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اين زمينه، مراتب را به اين اداره كل اطلاع دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها