پیگیری مصوبات سفر ۲۰سال پیش رهبرمعظم انقلاب به سیستان و بلوچستان

جاده پرسنگلاخ آبادی سیستان وبلوچستان

استاندار سیستان و بلوچستان با تأکید بر لزوم مهارت‌آموزی جوانان گفت:

تأمین نیروی کار سیستان و بلوچستان با مهارت‌آموزی جوانان میسر است

جوانان باید مهارت فراگیرند چرا که تأمین نیروی کار موردنیاز استان از این طریق میسر می‌شود.
کد خبر: ۱۴۲۹۳۶۰

 به گزارش جام جم آنلاین ،محمد کرمی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان اظهار کرد: آموزش و پرورش باید به سمت آموزش مهارت و مهارت‌محوری حرکت کند چرا که دانش‌آموزان دارای خلاقیت‌های فراوانی هستند که باید از این ظرفیت دانش‌آموزی استفاده کرد.

وی ادامه داد: هیچ محدودیتی در کسب علم وجود ندارد؛ چراکه خداوند همه چیز را بر اساس حکمت آفریده و شرایطی را فراهم کرده که انسان به همه‌جا دست پیدا کند و این امر عین عبادت است.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به گسترش فناوری‌های جدید کسب مهارت اهمیت بسیاری دارد چرا که باید بتوانیم این فناوری‌ها را فرابگیریم.

وی با اشاره به اهمیت نهاد آموزش و پرورش ادامه داد: دانشگاه‌ها باید کارآفرین تربیت کنند؛ چراکه تنها اخذ مدارک دانشگاهی هیچ فایده‌ای ندارد؛ بنابراین ما انتظار داریم که دانشگاه به عنوان محور توسعه مسائل و مشکلات سیستان و بلوچستان را حل کند.

کرمی بیان کرد: باید دانشگاه‌ها و مراکز فنی حرفه‌ای هم‌افزایی جدی و تعامل بیشتری داشته باشند و از ظرفیت‌های یکدیگر استفاده کنند.

وی تصریح کرد: القای محرومیت به سیستان و بلوچستان کاملاً اشتباه بوده چرا که این منطقه ظرفیت‌های بسیار فراوانی دارد که لازمه به فعلیت رساندن این ظرفیت‌ها تلاش شبانه‌روزی است.

استاندار سیستان و بلوچستان در پایان خاطرنشان کرد: روزمرگی برای مجموعه‌های مختلف به مثابه سم کشنده است؛ بنابراین تلاش کنید تا به روزمرگی دچار نشوید و به صورت مستمر به دنبال نوآوری باشید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها