طی مراسمی که درتاریخ چهارشنبه ۱۴۰۲.۰۶.۲۹ با حضور مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت ، مدیرهماهنگی امور گازرسانی و رییس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران و جمعی از مدیران ستادی و رواسای روابط عمومی شرکت های پالایش گاز ، مناطق عملیات انتقال گاز و گاز های استانی کشور برگزار شد از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان تقدیر بعمل آمد.
کد خبر: ۱۴۲۴۱۲۹

جام جم آنلاین اصفهان؛ در پی ارزیابی عملکرد روابط عمومی های شرکت های تابعه شرکت ملی گاز ایران و بررسی محور ها و شاخص های ارزیابی، روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان موفق شد رتبه اول در بخش شرکت های گاز استانی را به خود اختصاص دهد.

گفتنی است در این ارزیابی در ۱۲ محور و ۵۶ شاخص انجام شد و حدود ۲۷ هزار آثار رسیده، مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

در پی فرآیند ارزیابی و در بخش شرکت های گاز استانی، روابط عمومی شرکت های گاز استان اصفهان، کرمان و آذربایجان شرقی به ترتیب، حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند و در بخش شرکت‌های پالایشی، به ترتیب، شرکت‌های پالایش گاز فجرجم و هاشمی‌نژاد و در بخش مناطق عملیاتی، مناطق ۷ و ۵ عملیات انتقال گاز به ترتیب، حائز رتبه‌های برتر شدند.

روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان کسب این افتخار ارزشمند را که حاصل تلاش وهمکاری مدیران و کارکنان در تمامی سطوح سازمان می باشد را به مدیریت ، کارکنان و خانواده بزرگ شرکت گاز استان اصفهان تبریک عرض می نماید.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها