یزد- استاندار یزد در حاشیه بازدید از جاده اردکان_چوپانان و یزد-طبس یکی از مهمترین زیرساخت‌های توسعه در سطح کشور را زیرساخت های حمل و نقل و جاده‌ای دانست و گفت: بازدید از پروژه های حمل و نقل در دستور کار استان قرار دارد.
کد خبر: ۱۴۱۲۳۴۷

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، مهران فاطمی در حاشیه بازدید از تعدادی از پروژه های حوزه حمل و نقل استان اظهار داشت: یکی از مهمترین پروژه‌های زیرساختی در سطح کشور توسعه زیرساخت های حمل و نقل جاده‌ای است.

استاندار یزد با بیان اینکه در ماه گذشته تمرکز اصلی ما بر بازدید از پروژه های نهضت ملی مسکن بوده است گفت: بازدید از پروژه های مسکن ادامه دار خواهد بود.

فاطمی افزود: از این پس بازدید از پروژه های حوزه حمل و نقل در دستور کار قرار خواهد گرفت و اجرای پروژه دو بانده سازی محور اردکان - چوپانان و یزد - طبس از جمله مسیرهای مورد بازدید است.‌

وی با اشاره به مسیر ۶۷۰ کیلومتری محور اردکان - چوپانان گفت: ۱۰۵ کیلومتر از این مسیر در حوزه استحفاظی استان یزد قرار دارد و تاکنون قریب به ۸۰ درصد عملیات اجرایی آن پیشرفت داشته است.

فاطمی بیان کرد: با اجرای کامل این مسیر در استان های یزد، اصفهان و سمنان، مسیر جنوب به شمال کشور ۳ ساعت کوتاه‌تر می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بازدید سه ساعتی از پروژه دو بانده سازی جاده (یزد-طبس) و اهمیت این پروژه عنوان کرد: جاده طریق الرضا (ع) از جمله اولویت های حوزه راه استان یزد است.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۶ کیلومتر از این پروژه آماده انجام عملیات آسفالت است و ‌۳۰ کیلومتر از آن نیز توسط یکی از مجموعه های معدنی - صنعتی در حال انجام است و مابقی نیز در دست اجرا قرار دارد.

وی افزود: با توجه به مخاطرات زیاد در این مسیر به منظور تأمین اعتبار هر چه سریعتر این پروژه در حال رایزنی با صنایع و معادن بزرگ استان هستیم.

استاندار یزد عنوان کرد: این محور از جمله محورهای حادثه خیز استان و کشور است و ما ملزم هستیم تمامی تلاش خود را برای اجرای هر چه سریعتر آن به کار بندیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها