یزد- مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین‌المللی یزد گفت: پیش‌بینی می‌شود در سال جاری ۳۵ نمایشگاه در قالب ۱۱۸ عنوان نمایشگاهی در استان یزد برگزار شود.
کد خبر: ۱۴۱۱۱۰۰

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، احمد قافی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در سال گذشته ۲۶ نمایشگاه در یزد برگزار شد که برای سال جاری برگزاری ۳۵ نمایشگاه پیش بینی و مورد تایید اداره صمت نیز قرار گرفته است.

وی افزود: نمایشگاههای یزد تبدیل به رویدادی منحصر به فرد شده و در بقیه نقاط کشور نیز برنامه نمایشگاهی خود را با یزد همراه و تنظیم می کنند و از سراسر کشور در این رویداد حضور داشته و دارند.

قافی گفت: در سال گذشته ۵۳۵ هزار نفر از نمایشگاه‌های استان بازدید کرده‌اند که این تعداد در برخی نمایشگاه‌ها مانند عرضه مستقیم کالا به بیش از ۶۰ هزار بازدیدکننده نیز رسید.

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین‌المللی یزد افزود: سالن‌های جدید نمایشگاه در وسعت‌های ۳۰۰۰، ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ مترمربعی با توجه به استقبال مردم طراحی و عملیات اجرایی آنها در اواخر سال گذشته با حضور استاندار یزد کلنگ زنی شد.

وی از انجام آزمایشات خاک و طراحی سازه سالن‌ها خبر داد و ابراز امیدواری کرد که در یک ماه آتی شاهد عملیات گودبرداری آنها باشیم.

قافی گفت: در سال گذشته شش هکتار فضای سبز با کاشت ۱۲ هزار اصله نهال در نمایشگاه انجام شد که ایجاد مسیرهای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری در بین این فضای سبز را در برنامه توسعه امسال دنبال خواهیم کرد.

وی  افزود: از نظر کیفی نیز سعی داریم نمایشگاه‌ها استان یزد را با کیفیت و ظرفیت بهتر و البته مجریان متخصص‌تر برگزار کنیم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی یزد گفت: سالن های فعلی که مورد استفاده قرار می گیرد موقت بوده و محدودیت هایی را داریم چون از ابتدا معماری مورد نظر رعایت نشده است.

قافی افزود: در تامین نیازهای عمومی مردم مثل اتاق مادر و کودک و اماکن دیگر و حتی تاکسی و ایاب و ذهاب و غذا خوری بدلیل طراحی اولیه ضعیف، درمحل نمایشگاه  با مشکل مواجه هستیم.

وی اظهار داشت: در طراحی جدید که در حال انجام است، فضاهای خدماتی و همچنین اتاق کنفرانس و دفاتر مورد نیاز درنظر گرفته شد و ۱۲ هزار متر سالن و ۶ هزار متر مربع فضاهای خدماتی احداث خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین الملی یزد افزود: در نمایشگاههای برگزار شده از کشورهای چین، ایتالیا، استرالیا، هندوستان و ترکیه حضور داشتند و از ۱۳۷ نقطه کشور نیز در این نمایشگاهها شرکت کردند.

قافی دلیل ازدحام و ترافیک در زمان برگزاری نمایشگاه را جابجایی و طراحی اشتباه خروجی و ورودی محل فعلی نمایشگاه عنوان کرد و گفت: طراحی سر درب و همچنین ورودی لازم در حال طراحی است و مشکل حل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی یزد افزود: همه توان خود را بکار گرفته ایم تا خدماتی که در شان مردم عزیز ایران و یزد است را ارئه دهیم و طراحی و بازسازی بخش های موجود نیز دنبال خواهد شد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها