همزمان در ایام دهه کرامت با هدف آشنایی بیشتر مددجویان با زندگی حضرت معصومه(س)، اردوی یک روزه به امامزاده رقیه خاتون ویژه دختران دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد نطنز برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۱۰۰۳۳

جام جم آنلاین اصفهان؛ مهدی مزرعه خطیری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نطنز، گفت: همزمان در ایام دهه کرامت، اردوی یک روزه به امامزاده رقیه خاتون ویژه دانش آموزان دختر تحت حمایت برگزار شد.

مزرعه خطیری با اشاره به هدف برگزاری این اردو علاوه بر زیارت امامزاده رقیه خاتون، ادامه داد: در این اردوی یک روزه، به الگوپذیری از حضرت معصومه(س) تاکید و دانش آموزان با سبک زندگی حضرت و الفت ایشان با برادر بزرگوارشان امام رضا(ع) آشنا شدند.

وی با بیان اینکه در این برنامه از گلزار شهدا نیز غبارروبی شد، افزود: برگزاری این مراسم با برنامه های متنوع شاد فرهنگی، آموزشی و مسابقه در ایجاد نشاط و تقویت روحیه اسلامی دانش آموزان و خانواده های تحت حمایت موثر است.

رئیس کمیته امداد شهرستان نطنز از ادامه برنامه های فرهنگی در دهه کرامت خبر داد و گفت: در این ایام برنامه های مختلفی با حضور دختران و مادران مددجو به همراه مسابقات با عناوین عفاف و حجاب برگزار می شود.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها