رویداد ارائه ایده های فناورانه در حوزه قیر با مشارکت پالایش ایمن راه و پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۴۰۹۰۳۳

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: رئیس هیئت مدیره پالایش ایمن راه نقش این رویداد در ارتقا فناوری ساخت قیر در استان را پر رنگ توصیف کرد و افزود: ایده ها و محصولاتی که در این رویداد، دارای استانداردهای لازم شناخته شوند می توانند از امتیازاتی مانند مشارکت، سرمایه گذاری و خرید دانش فنی، بهره مندی از امکانات خط تولید و صادرات محصول، ارائه تسهیلات توسط صندوق های مالی و برخورداری از مزایا، خدمات مشاوره ای و منتورینگ برخوردار شوند.

photo_2023-05-22_20-03-27

رضا رزمی هدف از برگزاری این رویداد را توجه ویژه این مجموعه به تولید دانش بنیان عنوان کرد و ادامه داد: شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان، اساتید، دانشجویان و فناوران برای شرکت در این رویداد می توانند تا 30 خرداد ماه به درگاه eastp.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی این رویداد را نخستین رویداد ارائه ایده‌ها و محصولات نوین فناورانه قیر و مشتقات در آذربایجان شرقی دانست.

دکتر سید هادی اقدسی با تأکید بر نقش فرآورده‌های نفتی در اقتصاد کشور افزود: این رویداد باهدف ارائه محصولات نوین فناورانه، بهره‌گیری از دانش فنی بروز اساتید و فناوران، ارتقاء سطح و رفع نیازهای فناورانه صنایع مرتبط با قیر و مشتقات آن توسط پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی و شرکت دانش‌بنیان پالایش ایمن راه برگزار خواهد شد. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها